Deze advertentieplaats is te huur!
nu graag ff een fatsoenljke reactie...
je kan hem geloof ik alleen overclocken door je fsb omhoog te gooien, alleen dan clock je je proc. ook over
Tnx bert
ehm. In je BIOS misschien onder Shared Video Memory ofzo. Maar zo'n onboard ding is niet echt wat. koop dan een goed koop GeForce 2 MX-je
waarschijnlijk hebben wij hetzelfde mobo, mij lukt het niet dat ding overte klokken, heb jij toevallig dit mobootje ?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
I dont quite follow you, wat bedoel je ?Op maandag 03 december 2001 19:09 schreef FleshY het volgende:
Volgens mij wel wat ie laatst zei.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Hmm en tikkelte anders. Heb dat grote bruine slot onder de socket niet.... voor de rest zal ie ongeveer het zelfde zijn. Heb een Gigabyte ga-6wmm7
Ha- uit een Packard Bell zeker...Op maandag 03 december 2001 20:55 schreef RamShackle het volgende:
Hmm en tikkelte anders. Heb dat grote bruine slot onder de socket niet.... voor de rest zal ie ongeveer het zelfde zijn. Heb een Gigabyte ga-6wmm7
SoftFSB/CPUFSB zijn de enige opties- geen FSB instellingen anders dan 66, 100 en 133, en geen manier om de videogeheugen handmatig aan te passen. Het gebruikt overigens geen 4MB, maar een dynamisch gealloceerde stuk tussen de 1 en de 8MB. Jij draait je scherm waarschijnlijk op 1024x768x24b- dan heb je 4MB nodig in 2D modus.
Oslik blyat! Oslik!
kan ie iets makkelijker begrijp er geen snars van
[helpdesk->klant modus]OK vanaf het begin: video is geintegreerd. Het gebruikt NIET vast 4MB, maar zoveel als de chipset nodig denkt te hebben, met minimaal 1MB en maximaal 8MB. Als je op 1024x768x24 bit draait kom je uit op 2.5MB, dat is meer dan 2MB, dus pakt je kaart 4MB.Op maandag 03 december 2001 21:32 schreef RamShackle het volgende:
kan ie iets makkelijker begrijp er geen snars van
Als je een spel speelt, pakt het er nog eens 4MB als frame buffer bij. Dan gebruikt het 8MB.
Dit gebeurt allemaal automatisch, valt dus niets aan te veranderen. Maar meer videogeheugen maakt je sys ook niet sneller. Als je geen nieuwe (snellere) videokaart wilt kopen (STERK aangeraden voor 3D werk, want de i810 is nogal 2D geoptimaliseerd), dan is er maar 1 manier om het sneller te laten draaien: de hele systeem overclocken. Dat kan bij dit moederbord niet met jumpers of met instellingen in de BIOS- het kan alleen met een programma die de clockgenerator rechtstreeks aanspreekt. SoftFSB en CPUFSB doen dat. Gebruik www.google.com om ze te vinden.
Zo, valt allemaal best wel mee. Als je m'n vorige post te cryptisch vond is aan te raden de FAQs goed door te lezen. Kan wonderen doen.[/helpdesk->klant modus]
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Kwil je niet teleurstellen: Maar er is geen prestatie te halen uit een 810 chipset (niet grafisch althans, de rest laat discussie over).
Dus een PCI GFII MX lijkt de enige oplossing, als je idd iets van spelletjes wilt spelen....
Anders gewoon niet teveel druk om maken
Dus een PCI GFII MX lijkt de enige oplossing, als je idd iets van spelletjes wilt spelen....
Anders gewoon niet teveel druk om maken
Tnx voor de info. Ik baal er ook wel van dat ik mn pc software matig moet overclocken... maar oke. nogmaals bedankt...
Ey billy hadden we je dit ook niet al op school verteldOp dinsdag 04 december 2001 22:37 schreef RamShackle het volgende:
Tnx voor de info. Ik baal er ook wel van dat ik mn pc software matig moet overclocken... maar oke. nogmaals bedankt...
Toen begon Sander nog te zeuren over zo'n Compaq bak
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hoe bedoel ie?
Pagina: 1