Toon posts:

kan ik op de schotel komen via me pc!!!11

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb nu een pc kaart en kijk nou via de kabel!!!!1
maar nu hebben we schotel en me pa gooit de kabel er af.
Nu is mijn vraag kan ik nu niet met software en soort decorder namaken en dat ik gewoon nog kan zeppen.
want als dat niet kan moet ik naar de zelfde zenders kijken die ze bij ons in de woonkamer kijken :'(

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kan helaas niet, want de satelliet ontvanger moet eerst het beeld decoderen van de zender die je wil kijken... dus op de uitgang van de ontvanger staat alleen het signaal van die ene zender...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt dan maar een 2de decorder kopen :'(
en ik moet nog zo veel voor me pc kopen dus dat gaat dan nog wel ff duren.

Verwijderd

je bent een geinig mannetje, raar, maar daardoor geinig

Verwijderd

Er zijn wel decoder kaartjes voor de pc volgens mij heb ik ze gezien bij http://www.alternate.nl waren wel vrij prijzig

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

of je neemt gewon breedbant internet. dan betaal je maar iets meer voor de kabel. kun je internetten en tv kijken >:)

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
wij hebben nu nog kabel van upc chello maar binnen kort krijgen wij asdl pro pakket 233 kb per sec en dat is iets relaxter dan wat we nu hebben nu hebben we minimaal 150 kb per sec en en het maximale is wel erg ver 350 a 400 das opzich wel snel vooral met film en games downloaden maar als we asdl hebben gaat de kabel er af eerder kan dat niet snappie

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik zo kaartje ga halen valt opzich wel mee 350,- piek als ik het goed had gezien deze kaart dan verkopen voor 250,- en dan 100 piek er bij leggen en ik kan dan kijken :9 toffff man

Verwijderd

kan wel!
Pinnacle heeft speciale set van pctv-kaart en schotel kaart eraan,alleen schotel zelf los kopen

Verwijderd

Topicstarter
klopt ga ik ook nu doen maar we hebben een uitgebreide schotel met meerdere koppen >:)

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Deze moet je hebben. Heb ik ook en werkt als een zonnetje met m'n 1,80 schotel. Is samen met een krachtige PC een schitterend alternatief voor een Nokia Mediamaster of een vergelijkbaar product.

btw. Waarom in [OCM]?

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

let wel op, als je zo'n kaart neemt voor in je PC, dat je wel een LNB (de kop op de schotel) met 2 uitgangen neemt...

je kunt de kabel niet doorlussen zoals normale kabel TV...

dit omdat de decoder ook signalen naar de LNB stuurt, en bij 2 signalen over 1 kabel gaat ie over zn nek...

daar zijn dus andere LNBs voor te koop met 2 poorten... rond de 150 piek geloof ik. (uit mn hoofd)

Verwijderd

Topicstarter
ok jongens weet genoeg hard stikke bedankt >:)
ik heb er veel van opgestoken

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Verkeerde forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.