Toon posts:

Win2k start ICS niet goed op

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(Admin, deze vraag is een specificatie van een veel te lange topic in WinOS dus geen crossp.)

Ik heb een netwerk van 3 pcz, 2 win98se clients en een win2k server. Op deze server heb ik ICS aangezet. Werkte op de vorige install prima maar nu, na een nieuwe install en een update van IE 5 naar IE 6, zijn er probleempjes. Ik kan vanaf de clients niet server, wel email checken. Af en toe krijg ik ook de melding dat de ICS niet heeft kunnen opstarten. Volgens mij heeft dit te maken met het opstarten van de internetverbinding (basic adsl) en het aanmelden op het netwerk. Dus ben ik aan het rommelen met de volgorde van opstarten (in het opstartmenu van het startmenu). Toch krijg ik het niet voor elkaar om op de clients te kunnen internetten. Ik weet 110% zeker dat alle netwerkprotocollen e.d. prima in orde zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Daarbij komt dat ie zich bij het booten ook niet kan aanmelden op een aangemaakte netwerkmap

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 21:39 schreef Mauritz het volgende:
(Admin, deze vraag is een specificatie van een veel te lange topic in WinOS dus geen crossp.)
dus ik zit voor lul te posten enne hoeveel topics heb je hier wel niet over geopend |:(

Verwijderd

crosspost.
Je hebt een topic in WOS lopen over exact hetzelfde onderwerp en over je netwerkmappen heb je een ander NT topic.
Deze is dus echt dubbelop.

Dit topic is gesloten.