Toon posts:

Sidewinder Forcefeedback Pro & XP connection probl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaringen met een ms sidewinder en xp? Vreemd genoeg maakt hij de gameplay super traag en kan ik bij de instellingen alleen op RETRY drukken omdat ie met connection problemen aan komt zetten. (terwijl de instellingen in de game prima lijken te werken).

Is er een speciale driver of software voor Windows XP en de sidewinder forcefeedback pro? En kan men op een een of andere manier zogenaamde 'profiles' gebruiken?

Oh jah... wat is dit toch hier? Deze onderstaande tekst verscheen in mijn post box... het lijkt wel of een ander ook in mijn post wat wilde tikken:

year were new the new version and his new a moving to their review during his term in the show the routing the new who refuse to you as using is no who know his room for new and wharf who have the the two is that who is a further a year and now showing the users of his vision a new and who in the freemen is now home loss were who is who is in new to use in new version is to a new year's who is the new news at the mall in new version two worry that usual

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Issie USB of gameport?

en wat een wazige tekst daaronder.

Verwijderd

XP problemen met eigen hardware.. tss :)

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad een heel wazige tekst. Hey.. nu kan ik gewoon vrijuit tikken zonder problemen.

Maar ter zake, ik heb een gameport versie. Sidewinder Force feedback Pro. Er is er 1 met dezelfde naam maar dan usb. Lekker handig.

Dus:
-MICROSHIT Windows xp
-MICROSHIT Sidewinder forcefeedback PRO
-CREATIVESHIT Soundblaster LIVE VALUESHIT

Ook zit er een gameport ON BOARD (moederplaat), daar geeft hij hetzelfde probleem. Ook updaten van audio(creative) en via(mb chipset) levert geen verbetering op. Ik zou haast gaan denken dat het kabeltje niet helemaal goed meer is. Maar dan snap ik nog niet waarom het in de game zelf. de joystick calibratie schermpje zonder problemen werkt. (alleen tijdens het spelen hangt ie om de 10 seconden).

Nu vraag ik me af... hebben meer mensen hier last van? Dat als je de calibratie wil doen in windows control pannel... dat je een foutmelding krijgt dat hij "not connected" is. Na een kleine zoektocht op het internet blijkt het wel vaker voor te komen.

Er rest nog een andere 'oplossing'. Het uitproberen van de joystick op een andere pc en of op een ander OS.

Daarnaast vindt ik het uitermate KUT dat dit model joystick niet eens meer voorkomt op de MS site... geen download.. geen support... niks nada niks. (behalve een error msg faq e.d.).

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op dinsdag 04 december 2001 18:43 schreef Terror666 het volgende:

Ook zit er een gameport ON BOARD (moederplaat), daar geeft hij hetzelfde probleem. Ook updaten van audio(creative) en via(mb chipset) levert geen verbetering op. Ik zou haast gaan denken dat het kabeltje niet helemaal goed meer is. Maar dan snap ik nog niet waarom het in de game zelf. de joystick calibratie schermpje zonder problemen werkt. (alleen tijdens het spelen hangt ie om de 10 seconden).

Er rest nog een andere 'oplossing'. Het uitproberen van de joystick op een andere pc en of op een ander OS.

Daarnaast vindt ik het uitermate KUT dat dit model joystick niet eens meer voorkomt op de MS site... geen download.. geen support... niks nada niks. (behalve een error msg faq e.d.).
Misschien een hele late reactie :P

Maar ik heb het probleem dus ook :( Ik kan ook geen oplossing vinden, géén ondersteuning!!
idd hij clipt om de paar seconden, de joystick wordt dus wel herkend, maar is niet in te stellen, dan ziet XP de joystick opeens niet meer?¿

Is er ondertussen al iemand die de oplossing weet?

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
beetje oude }:O dit,
kun je niet beter een nieuw topic openen?

Verwijderd

Ik zag gister mijn stickie liggen en sloot hem ook maar eens aan. Helemaal perfect sidewinder autodetect, no probs, behalve force feedback. Helemaal niks nakkes nadajor (geen probleem om jou even op te pikken). Dan heb ik hier een spel liggen f22 lightning 3, dan zet ik force feedback aan, en nog niks. Nu is dat spel ook neit de nieuwest en de leukste :r maar is it een bekend probleem.

Normaal moest je iets downloaden maar dat is alleen voor windows 95 en 98, en verder zijn er geen downloads voor :(

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Op woensdag 01 mei 2002 14:56 schreef Crash-Override het volgende:
beetje oude }:O dit,
kun je niet beter een nieuw topic openen?
:) ik dacht juist: laat ik dit topic maar nemen, anders komt er een slotje op, omdat er al meerdere topics over zijn!

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Op woensdag 01 mei 2002 15:05 schreef Kaaskoekje het volgende:
Normaal moest je iets downloaden maar dat is alleen voor windows 95 en 98, en verder zijn er geen downloads voor :(
Ja precies..klote is dat, :( was toch een dure joystick, zou toch belachelijk zijn als de bezitters ervan, die overgestapt zijn naar XP, die weg zouden moeten doen of gooien :?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:27

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb ook een ffbpro en win xp pro, draait perfect kan gewoon ff aan zetten alleen in te stellen ho maar.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1