Op de Hcc-beurs heb ik een Msi K7T266 Pro2 aangeschaft (met Xp1800+ proc.)
Draait als een trein!
Nou las ik in de handleiding dat er behalve de processor-fan ook nog een tweetal aansluitingen mogelijk zijn t.b.v. een system-fan & een power-suply-fan.
Op deze aansluitingen past een 3-polig stekkertje. Dus hier kan je een fan op aansluiten (12 Volt) met een toerental sensor (gele draad).
Nou heb ik een twee-tal 120mm fannetjes (Sanyo Denki 109R1212H117) liggen.
Deze fannetjes draaien op 12V DC en vragen elk 0.52 Amp.
Is er iemand die weet of ik deze zonder problemen op mijn moederbord kan aansluiten? Kan mijn moederbord deze stroom leveren zonder dat ze stuk gaat?
Ik heb al op de web-pagina van MSI gekeken, maar ik kon hier geen specificatie over vinden.
Het zou leuk zijn om het op deze manier te kunnen aansluiten.
Iemand een (zinnig) antwoord of suggesties?
Draait als een trein!
Nou las ik in de handleiding dat er behalve de processor-fan ook nog een tweetal aansluitingen mogelijk zijn t.b.v. een system-fan & een power-suply-fan.
Op deze aansluitingen past een 3-polig stekkertje. Dus hier kan je een fan op aansluiten (12 Volt) met een toerental sensor (gele draad).
Nou heb ik een twee-tal 120mm fannetjes (Sanyo Denki 109R1212H117) liggen.
Deze fannetjes draaien op 12V DC en vragen elk 0.52 Amp.
Is er iemand die weet of ik deze zonder problemen op mijn moederbord kan aansluiten? Kan mijn moederbord deze stroom leveren zonder dat ze stuk gaat?
Ik heb al op de web-pagina van MSI gekeken, maar ik kon hier geen specificatie over vinden.
Het zou leuk zijn om het op deze manier te kunnen aansluiten.
Iemand een (zinnig) antwoord of suggesties?