Als ik bijv. een geforce 2 ti in me pc zou zetten zal het dan kunnen zijn dat je hoger gaat komen met de fsb? Ik heb namelijk het idee dat mijn tnt2/pro de botleneck is in mijn systeem? mensen die hier mening/ervaringen over hebben?
wat is de FSB nu?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
118 stabiel bij 119 kom in in xp en bij 120 wil die af en toe booten maar slaat ie meestal tijdens booten alvast! ik heb 133 mhz geheugen daar ligt het dus ook nie aan! Heeft wel eens op 148 met me tb 1400 die heelaas is doorgefikt
zet m anders op een FSB van 133 met een lagere MP
geen echt antwoord op je vraag maar daarmee maak je het systeem in het algemeen sneller lijkt me
Op zondag 02 december 2001 20:53 schreef Stropdas het volgende:
wat is de FSB nu?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
fsb@120 geeft AGP van 80 Mhz, wat opzich niet extreem hoog is. doe je multiplier omlaag en zet je fsb op 133, dan staat de agp devider op 1/2, dus een agp bus van 66Mhz.
Je wilde dat een keer gezegt hebben of zo? Stoer he
[/offtopic]
De MP kan je lager zetten dmv het unlocken van de CPU en de BIOS of jumpers op je mobo als die dat kan. Anders moet je op de CPU gaan tekenen en mogelijk verbindingen verbreken om zo de MP in te stellen. Wat het mobo ziet zijn die instellingen dus als die op 8 staan pakt hij standaard de 8
http://www.ocinside.de/index_d.html?/html/workshop/socketa/socketa_resistors_d.html
deze is wel handig
, zo weet je wat je moet kleuren, als je mobo het veranderen van de mp niet ondersteund
deze is wel handig
Verwijderd
Nee, als het al wat uitmaakt zal het alleen lager gaan. FSB 118 is al hoog.Op zondag 02 december 2001 20:49 schreef theblueracer het volgende:
Als ik bijv. een geforce 2 ti in me pc zou zetten zal het dan kunnen zijn dat je hoger gaat komen met de fsb? Ik heb namelijk het idee dat mijn tnt2/pro de botleneck is in mijn systeem? mensen die hier mening/ervaringen over hebben?
Als jouw mobo op 133 zou kunnen, is dat gelijk aan 158 Mhz. Als je dus het geheugen op HOST+PCI hebt, loopt het op die snelheid.
Kan dat bord niet op FSB 133 ?
Pagina: 1