Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
gaat ons waarschijnlijk niks, al ben ik wel nieuwsgierig
en schreeuw volgende keer niet zo, ook al is het zo belangrijk voor jou
Is zeeeeer irritant.
Na ja, fouten zijn menselijk zullen we maar zeggen
ieeeepppppp :P
Verwijderd
neej hij komt denk ik niet terugOp zondag 02 december 2001 20:45 schreef VROEM! het volgende:
Oke, dus hij komt weer terug? Ik vond het al erg vreemd...
Na ja, fouten zijn menselijk zullen we maar zeggen
misschien dat iemand van de crew hier ff kan reageren plzz
Op zondag 02 december 2001 20:46 schreef WaarAnders het volgende:
hoezo komt weer teug?
Hieruit leid ik af dat het een per ongelukje was. Ik dacht heel even dat ik geband werd oid. Helemaal toen ik daarna een hele rare foutmelding er bovenop kreeg. Maar daar was Casema waarschijnlijk de boosdoener.Op zondag 02 december 2001 20:44 schreef mafiasven het volgende:
gemoved naar crewforum echt stom
kwilde net reply tikken
Ik wil hem eigenlijk wel terug hebben hiero. Ik heb de tekst op een word documentje staan nog, maar ik wil het aan het lef van de crew overlaten om hem weer hier neer te zetten. Ik vind wat er staat wel heel erg crew- en user gerelateerd eigenlijk.
Zie ook niet echt in waarom je zo'n thread in LA moet laten staan, de mensen die daarop reageren hebben meestal niets te maken met het verhaal, en waar het topic nu staat is op de juiste plaats namelijk in het hart van GoT bij de crew
zwaar irritant idd.Op zondag 02 december 2001 20:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
je doet wel wat er in je sig staat heh
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Is toch duidelijk? Hij wil weten waarom het topic van vroem verwijderd (feitelijk verplaatst) is. Dat hij het in caps doet is wel even vervelend maar het is duidelijkOp zondag 02 december 2001 20:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen modje toch?Op zondag 02 december 2001 20:47 schreef VROEM! het volgende:
[..]
[..]
Hieruit leid ik af dat het een per ongelukje was. Ik dacht heel even dat ik geband werd oid. Helemaal toen ik daarna een hele rare foutmelding er bovenop kreeg. Maar daar was Casema waarschijnlijk de boosdoener.
Verwijderd
lolOp zondag 02 december 2001 20:49 schreef WaarAnders het volgende:
krijgt degene waar het omging opeens rechten voor dat forum dan?
SorryOp zondag 02 december 2001 20:45 schreef Sick_Nick het volgende:
CAPSLOCK VAST OFZO .....
Is zeeeeer irritant.
yupOp zondag 02 december 2001 20:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even mee willen lezen. Kan iemand mij tijdelijk lees/schrijfrechten geven in dat forum?Op zondag 02 december 2001 20:48 schreef Devil_2000 het volgende:
Ik denk dat ze dit ff in de crew gaan behandelen en de mensen waar het over gaat zullen ff wakker worden gemaakt
Zie ook niet echt in waarom je zo'n thread in LA moet laten staan, de mensen die daarop reageren hebben meestal niets te maken met het verhaal, en waar het topic nu staat is op de juiste plaats namelijk in het hart van GoT bij de crew
Zodra dit afgehandeld is sta ik die rechten met alle plezier weer af.
Eigenlijk vind ik dat ik gewoon recht heb om daar, tenminste in mijn eigen topic, mee te lezen (hint)
ben bang van niet, daar staat nog meerOp zondag 02 december 2001 20:52 schreef VROEM! het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even mee willen lezen. Kan iemand mij tijdelijk lees/schrijfrechten geven in dat forum?
die zal wel voor intern overleg eventjes gemoved zijn, en dan issie zo weer terug
weg is ie iig niet; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338767 is het topic, dat dus gewoon in een crewforum staat
Denk niet dat ze dat zullen doen, maar ik neem aan dat je binnenkort een mail krijgt van de crew, of niet crew ?Op zondag 02 december 2001 20:52 schreef VROEM! het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even mee willen lezen. Kan iemand mij tijdelijk lees/schrijfrechten geven in dat forum?
Verwijderd
ik denk niet dat dat kanOp zondag 02 december 2001 20:52 schreef VROEM! het volgende:
[..]
er zal heus wel contact met je opgenomen worden :
Als ze lef hebben doen ze dat, maar volgens mij hebben ze crisis bijeenkomstOp zondag 02 december 2001 20:47 schreef VROEM! het volgende:
Ik wil hem eigenlijk wel terug hebben hiero. Ik heb de tekst op een word documentje staan nog, maar ik wil het aan het lef van de crew overlaten om hem weer hier neer te zetten. Ik vind wat er staat wel heel erg crew- en user gerelateerd eigenlijk.
vroem krijgt nog een bedrag van T.net voor zijn review en die heeft hij dus nog niet gekregen en dat duurt nu al 9 maanden. Hij heeft veel mails gestuurd, maar dat hielp niet, dus daarom doet ie het zo.
Die zijn allemaal dat draadje aan het lezenOp zondag 02 december 2001 21:05 schreef WaarAnders het volgende:
er mag wel eens een modje reageren hoor
Naja het zal wel goed komen neem ik aan!
Jah t.net omdat ze niet betalen en hij omdat hij het in het openbaar gaat uitvechten..Op zondag 02 december 2001 21:06 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
beide kanten?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
We spend our years as a tale that is told
nu zeker het moment voor WarezOp zondag 02 december 2001 21:06 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Die zijn allemaal dat draadje aan het lezen
YepOp zondag 02 december 2001 21:09 schreef Lord Daemon het volgende:
Het topic is inderdaad gemoved naar een Crew Forum. Daar zullen de personen die VROEM! een antwoord kunnen geven er naar kijken. Als het goed is heeft VROEM! ook al een mailtje gehad.
Z'n eerste openbare optreden voor GoTOp zondag 02 december 2001 21:09 schreef Burat het volgende:
VROEM!, je hebt een mailtje gehad van Floris als het goed is. Er wordt nu overlegd in het crewforum, maar aangezien het nu zondagavond is, denk ik niet dat er vanavond nog iets over gezegd gaat worden.
Ja dus!Op zondag 02 december 2001 21:11 schreef mafiasven het volgende:
de vraag is heeft vroem al een mailtje gehad ?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Voor overige informatie is het afwachten. Ik weet verder ook niets, helaas.
Who not ?, Vroem! heeft een e-mail gehad en het wordt nu onderling geregeld. Jij had liever gezien dat de discussie hier plaats vond ?Op zondag 02 december 2001 21:17 schreef frankey het volgende:
Damn, sorry dat ik zeg maar dit is niet echt netjes van GoT.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
maar ALS ze dat doen, dan zal die vast wel ge-edit worden...Op zondag 02 december 2001 20:54 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
Als ze lef hebben doen ze dat,
maar volgens mij hebben ze crisis bijeenkomst
thnx, en nogmaals sorryOp zondag 02 december 2001 21:17 schreef Negotiator het volgende:
First off all heb ik je topictitel even ontCAPSt.
[..]
Ik heb geen zin in vechten. Ik krijg gewoon in de praktijk geen of weinig reakties van de grond als ik via mail stuur, dus post ik hier. Dat heeft in het verleden verbazingwekkend veel daadkracht bloot gelegdOp zondag 02 december 2001 21:09 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Jah t.net omdat ze niet betalen en hij omdat hij het in het openbaar gaat uitvechten..
Modjes: Als je me mailt doe het even via dit adres En niet via m'n hotmail (e-mail die in dit forum achter m'n username hangt).
Ik heb btw nog geen mail binnen van de crew.
Bij een community zoals tweakers.net die ambieert te zijn en in mijn ogen ook is hoort een hoge mate van openheid, deskundigheid en gevoel van verantwoordelijkheid bij die individuen die de taak op zich genomen hebben om, al dan niet vrijwillig, de zaken in goede banen te leiden. Tot nu lopen alle zaken nog niet zoals ze zouden moeten lopen, en daar is het zaak voor de leden, immers ook belanghebbend bij een goed lopend tweakers.net, om de zaken extra goed in de gaten te houden.Op zondag 02 december 2001 21:09 schreef Dutchman! het volgende:
Post verwijderd. Een topic wordt niet zonder reden verplaatst naar een private forum, het is niet de bedoeling dat je de de topic dan min of meer opnieuw plaatst. Er wordt naar gekeken en ik heb er alle vertrouwen in dat de zaak goed zal worden opgelost. Daarnaast is het niet echt een topic dat jullie iets aan gaat.- Lord Daemon
We hebben hier een probleem waar een van de tweakers door eigen initiatief en inzet een leuk stukje content voor de frontpage maakt, maar waar door communicatieproblemen de afwikkeling wat minder gezond wordt afgehandeld. Na maanden en maanden via de officiële kanalen te hebben geprobeerd resultaat te krijgen probeert hij het nu via een openbaar topic op GoT. Voordeel: een extra pressiemiddel voor snel resultaat. Als er maanden en maanden niet of niet goed via de officiële kanalen gereageerd wordt, hoe HELP je deze jongen dan door het topic naar een niet publiek forum te verplaatsen waar er geen enkel onafhankelijk toezicht op de afhandeling is?
We spend our years as a tale that is told
Zo, aangepast.
Ik bedoelde dus dat ik de gang van zaken niet echt netjes vond voor die ene email.Op zondag 02 december 2001 21:20 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Who not ?, Vroem! heeft een e-mail gehad en het wordt nu onderling geregeld. Jij had liever gezien dat de discussie hier plaats vond ?
En een openlijke discussie lijkt me niet verstandig nee.
Maar ik geef hem wel groot gelijk dat hij openbaar heeft gemaakt niet om T.net zwart te maken maar omdat er dan weer wat schot in zaak komt.
dus:
asjeBLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFFFFFFTTT?????????
Dit is geen topic voor een open discussie (ondanks wat Dutchman denkt).
Het feit dat we op het forum een community willen zijn, betekent helemaal niet dat financiele zaken op de frontpage openlijk uitgevochten moeten worden.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()