slechte ping in games :(

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 15:29
Ik heb de laatste tijd bijna altijd een slechte ping als ik online een spelletje wil spelen. De ping zit dan rond de 150 á 250 ms, terwijl die vroeger altijd zo'n 50 was.
Zijn er meer mensen die er last van hebben met een quicknet power abo (in de omgeving Alkmaar)?

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 20:58
ik woon ook in de buurt van je en tsja pings zijn niet super

middags valt het meestal wel mee (rond de /onder de 100ms) maar avonds altijd erboven eigenlijk

je kan er volgens mij niets aan doen.. :(

als je iets draait van proxyserver/firewall/virusscanner deze ff uitzetten tijdens het gamen
schijnt soms weleens te helpen

suc6

I don't drive fast, I only fly low!

• gabberjoost
Op zondag 02 december 2001 20:36 schreef yonexfreak het volgende:
ik woon ook in de buurt van je en tsja pings zijn niet super

middags valt het meestal wel mee (rond de /onder de 100ms) maar avonds altijd erboven eigenlijk

je kan er volgens mij niets aan doen.. :(

als je iets draait van proxyserver/firewall/virusscanner deze ff uitzetten tijdens het gamen
schijnt soms weleens te helpen

suc6
Waren ze bij jou eerst ook rond de 40 á 60?

Verwijderd

Ik heb hier ook super veel last van. Naja niet echt van de ping die zo hoog is maar om de zoveel tijd schiet mijn ping de lucht in in half life heb ik dan een CL_FlushEntityPacket in DiabloII kan ik wel overal heen lopen maar op het ineternet in het spel sta ik stil en word neergekleunt :(. Ik heb QuickNet gebeld maar ze weten niet echt waar ik het over heb al praat ik over ping :(. Hopen dat het in de nabije toekomst beter word

• gabberjoost
Op zondag 02 december 2001 20:53 schreef OneOfOne het volgende:
Ik heb hier ook super veel last van. Naja niet echt van de ping die zo hoog is maar om de zoveel tijd schiet mijn ping de lucht in in half life heb ik dan een CL_FlushEntityPacket in DiabloII kan ik wel overal heen lopen maar op het ineternet in het spel sta ik stil en word neergekleunt :(. Ik heb QuickNet gebeld maar ze weten niet echt waar ik het over heb al praat ik over ping :(. Hopen dat het in de nabije toekomst beter word
Jah, daar heb ik ook last van. Dan ken je gedurende zo'n 30 sec. alleen maar data ontvangen, maar niet verzenden. Lag dus. Soms wordt je dan uit een spel geflikkert, echt irritant is dat! :(

• gabberjoost
Jah, daar heb ik ook last van. Dan ken je gedurende zo'n 30 sec. alleen maar data ontvangen, maar niet verzenden. Lag dus. Soms wordt je dan uit een spel geflikkert, echt irritant is dat! :(

[edit] Ik weet dat Four_eyes hier ook last van heeft...

[edit2] Shit, wrong button :( |:(

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 20:58
ping was ook rond de 50 ja

met f1 2001 wel
speel dat met iemand die in zwolle woont en dan is het goed te doen

avonds meestal 150 als ik middag rond de 50 zit :(

I don't drive fast, I only fly low!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ja man, de pings zijn hier echt reteslecht...

Inkoppertje voor degenen die mijn verbinding kennen >:) :P

Steam

Pagina: 1