Toon posts:

Logitech muis met of zonder draad

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik heb nou een vraagje. Ik wil graag een Logitech Wheel Mouse Optical draadloos kopen. Maar hoe zit het met die batterijen. hoe lang kunnen ze mee. Ik wil niet elke week nieuwe kopen. Heeft iemand ervaring mee ofzo. Of kan ik gewoon met draad halen
thnx

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Die van de optical gaan niet zo bijzonder lang mee als je je PC redelijk veel gebruikt.
De 'gewone' cordless mouse gaat maanden mee bij mij dus dat is wel wat positiever.

Ze hadden bij Logitech ook wel zo'n docking-setje erbij mogen doen voor het geldt (zoals bij die muis van Trust).

Senile! Senile Oekaki

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Optical muizen vreten stroom (zeker op een donkere ondergrond), dus ik denk dat het wel aan te raden is er eentje met een draadje te kopen. Van dat draadje heb je toch weinig last...

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 14:52
Op zondag 02 december 2001 20:34 schreef the_bbk het volgende:
Optical muizen vreten stroom (zeker op een donkere ondergrond), dus ik denk dat het wel aan te raden is er eentje met een draadje te kopen. Van dat draadje heb je toch weinig last...
hangt ervanaf wat je met je muis gaat doen. voor hele precieze tekeningen met autocad ofzow kun je beter een optical muis hebben.
Maar als je wilt gamen and je wilt vrijheid hebben lijkt een cordless of een gewone muis beter

Met logitech cordless mouse gaan de batterijen tussen de 4 en 6 maanden meej, afhangelijk van het pc gebruik. (ik kan dus elke 3maanden nieuwe batterijen aanschaffen :( )

De optical cordless doet er 1 tot 2,5 maanden mee, afhankelijk van het pc gebruik( zie je mij al elke 3weken nieuwe batterije halen? :P)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Heb hier een Cordless Mouse gekocht van Logitech, maar ben er niet bepaald over te spreken. Zoals je probably weet, heeft ie een balletje maar geen snoertje :).

Leuk hoor zonder draadje (handig bij dvd en divx vanaf de bank :)), maar iedere maand die batterijtjes vervangen kost me klauwen met geld :(. En dan dat balletje, ben geloof ik minimaal één keer per week bezig de aangekoekte resten van die wieltjes af te krabben :(.

Bandiets advies: koop een muis met snoertje zonder balletje :P, deze lijken mij persoonlijk wel aardig:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov3441.gif
MouseMan® Dual Optical fl 95,-

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov80.gif
iFeel MouseMan® fl 135,-

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/HARDWARE/mouse/Images/MOUSEgeneric/ie/ie_callout.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/HARDWARE/mouse/Images/MOUSEgeneric/ie/ie_header.gif
fl 105,-

Prijzen uit de Pricewatch

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En als je wat verder van je PC af wilt zitten, hang je er een verlengkabel tussen van 10 piek :)

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Ik snap niet waar iedereen toch over zeurt, ik heb mijn logitech wireless optical al een paar maanden (stuk 3 of 4 maanden) en heb nog steeds het eerste setje batterijen in het apparaatje zitten. Iedereen die niet zo'n ding heeft zeurt over de levensduur van zo'n apparaatje, maar ik ben zeer tevreden met het muisje, werkt echt heerlijk...

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 20:41 schreef Rey_Nema het volgende:

[..]

Met logitech cordless mouse gaan de batterijen tussen de 4 en 6 maanden meej, afhangelijk van het pc gebruik. (ik kan dus elke 3maanden nieuwe batterijen aanschaffen :( )

De optical cordless doet er 1 tot 2,5 maanden mee, afhankelijk van het pc gebruik( zie je mij al elke 3weken nieuwe batterije halen? :P)
Gebruik oplaadbare batterijen!!

Scheelt ook een stukje milieu-verontreiniging.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 21:53 schreef Bandiet het volgende:
Heb hier een Cordless Mouse gekocht van Logitech, maar ben er niet bepaald over te spreken. Zoals je probably weet, heeft ie een balletje maar geen snoertje :).

Leuk hoor zonder draadje (handig bij dvd en divx vanaf de bank :)), maar iedere maand die batterijtjes vervangen kost me klauwen met geld :(. En dan dat balletje, ben geloof ik minimaal één keer per week bezig de aangekoekte resten van die wieltjes af te krabben :(.

Bandiets advies: koop een muis met snoertje zonder balletje :P, deze lijken mij persoonlijk wel aardig:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die eerste (Logitech Mouseman Optical Dual Sensor heb ik, zeer fijn ding, heel precies. Ik heb liever optical met draad dan balletje zonder draad.

Verwijderd

Pika heeft liever een gewone muis met draad want hij heeft het niet zo gesteld op het altijd maar weer opladen van de batterijen :)

Verwijderd

Ik heb de Logitech Cordless Mouseman Optical. Die nieuwe dus, zonder draad en zonder bal...
Bevalt me prima, ligt lekker in de hand en heeft een lekker gewicht (muizen moeten zwaar zijn vind ik)

Logitech zegt dat de batterijen 3 maanden mee gaan, ik doe er 1,5 maand mee, omdat ik 24/7 achter de PC zit (to be a tweaker or not to be a tweaker... ;) )

Toch valt ie mij niet tegen... nu ben ik alleen ff achter die hele desktop aan, ziet mie er mooi uit man, zwart met zilver :9~

Grtz, Quick

Verwijderd

heb eerst een logitech cordless mouseman optical gehad. batterijen gingen bij mij maar 2 tot 3 weken mee (oplaadbare 1600mA batterijen). vind ook dat die muis niet goed reageerd op snelle bewegingen. heb nu een logitech mouseman dual optical. die is echt 100X beter als de cordless optical, geen gezeur met lege batterijen en is nog precieser ook.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:57
Persoonlijk zal ik die met draad kopen. Zeker minder kans op storingen en het is nog beter voor het milieu ook nog :P.
Trouwens al die straling die je met draadloze apparaten krijgt is volgens mij niet gezond.