Er kwam laatst een collega van mijn vader naar me toe met de vraag of ik een splitter met adsl modem voor hem had, hij woont in belgië en rkijgt dus alleen een ADSL lijn, nu is mijn vraag waar krijg ik een los ADSL modem en een splitter?
in de winkel? vraag het anders even na bij kpn.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
kpn in belgië ? welke winkel?Op zondag 02 december 2001 20:32 schreef MastahBlastah het volgende:
in de winkel? vraag het anders even na bij kpn.
Zonder abonnement bij een provider is het volgens mij onmogelijk om met een 'los' modem gebruik te kunnen maken van ADSL..
Expanding the inexpandable
In zo goed als alle computerwinkels in belgië kan je een losse adsl modem kopen. Daarvoor moet adsl wel al geactiveerd zijn op die lijn.
Anders kan je even een kijkje nemen in een belgacom teleboetiek.
Anders kan je even een kijkje nemen in een belgacom teleboetiek.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
is een ADSL lijn hehe, ik moet het kopen in nederland
vond slechts bij een winkel wat ik nodig had:
Maar op de site's van de producenten van deze apparaten vind ik er geen informatie over terug! Wie kan me ff uitleggen of ik nog los een splitter moet kopen of dat die erbij zit en de specs geven van de modems?
vond slechts bij een winkel wat ik nodig had:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Modem Gulden Euro AsusCom ADSL modem int. Pci 369,00 167,44 Elsa Microlink ADSL USB BE 314,00 142,49 E-Tech PCI ADSL 8Mbps 278,00 126,15 E-Tech USB ADSL 8Mbps 290,00 131,60 http://www.comptechworld.nl/ |
Maar op de site's van de producenten van deze apparaten vind ik er geen informatie over terug! Wie kan me ff uitleggen of ik nog los een splitter moet kopen of dat die erbij zit en de specs geven van de modems?
Pagina: 1