Ik heb op de HCC een heel nieuw systeem gekocht, een Asus A7v266, Athlon xp 1700+, 512 PC2100 DDR, Maxtor 40 GB 7200 rpm en een ATI Radeon 8500. Alleen ik heb het gevoel dat hij niet naar behoren draait, ik krijg op 3dmark 2001 een score van hooguit 2100, mijn oude computer, een classic Athlon 500 haalde 1700 3dmarks in 2001. Ik heb de VIA 4 in 1 drivers (versie 4.29) van de mobo cd af geinstaleerd. Ik weet nog wel dat bij mijn vorige computer ik een bestandje van de Asus CD moest installeren, miniport driver geloof ik dat het heette, en dat gaf gelijk een prestatie winst, die ben ik dus niet tegengekomen op de nieuwe cd van mijn MOBO, Ik snap er niets van, kan iemand mij alsjeblieft helpen???
ik heb hetzelde mobo en videokaart en ik haal met me amd tb1400 ruim 7250 3dmars2001 dus check inderdaad alles maar ff>
ik denk dat het aan windows 2000 ligt, het is niet een echte performance OS op 3D gebied. Maar 3dMarks zegt toch niet alles? Het kan bijvoorbeeld zijn dat 3DMarks niet zo snel wilt draaien in combo met WIN2000.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Dat zou kunnen, maar ik vind het toch een beetje eng om maar een verschil van 500 3Dmarks te zien in vergelijking tot mijn oude systeem, en het is al helemaal eng als ik zie dat iemand met hetzelfde systeem er 5000 meer heeft, dat kan toch niet alleen maar aan Windows 2000 liggen?
Ben je wel met een schoon systeem begonnen?
Ik kan me voorstellen als je "oude" systeem kopieerd naar je nieuwe HD en alleen de drivers van via4in1 + radeon divers installeerd, dat het rommeltje wordt in je oude windows met als gevolg snelheidsverlies.
Probeer het nog eens met nieuwe installatie, voorzover je dat nog niet had gedaan.
succes.
Ik kan me voorstellen als je "oude" systeem kopieerd naar je nieuwe HD en alleen de drivers van via4in1 + radeon divers installeerd, dat het rommeltje wordt in je oude windows met als gevolg snelheidsverlies.
Probeer het nog eens met nieuwe installatie, voorzover je dat nog niet had gedaan.
succes.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Pagina: 1