Toon posts:

MAC OS X " Darwin"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft "darwin" (Mac OS X Clone) op een i386 machine draaien en kan mij hier vertellen hoe het hem bevalt.
Ik wil deze n.l. ook gaan proberen, maar kan nog niet over de drempel gaan..
Ik weet niet of ik nu voor FreeBSD, Linux of als darwin iets leuks is hiervoor moet kiezen..

groetjes RKM

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

http://gnu-darwin.sourceforge.net/

bedoel je die?

daar struikelde ik een tijdje geleden ook over, maar aangezien de supported hardware list nog niet erg lang is begin ik er niet aan, vooral niet omdat debian nog steeds niet al mijn nieuwe hardware ondersteund, maar de drivers komen eraan (gelukkig :))

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 20:22 schreef snakeeye het volgende:
Wie heeft "darwin" (Mac OS X Clone) op een i386 machine draaien en kan mij hier vertellen hoe het hem bevalt.
Ik wil deze n.l. ook gaan proberen, maar kan nog niet over de drempel gaan..
Ik weet niet of ik nu voor FreeBSD, Linux of als darwin iets leuks is hiervoor moet kiezen..

groetjes RKM
ehmm, t is geen clone van MacOS X, t is de base ervan...

Verwijderd

Darwin werkt heel grappig zolang je binnen de grenzen van de ondersteunde hardware blijft. Ik draai het af-en-toe op een AOpen DX34 die er dan echt als een Mac uitziet en werkt. Heel erg 8-)

Verwijderd

Sepans, in hoeverre lijkt het dan op een mac?
Darwin is toch alleen de unix kern van MacOS-X, zonder de grafische interface?
Kun je eens een screenshot posten, ben wel nieuwsgierig...

Verwijderd

Zodra ik tijd heb zal ik um er weer eens opgooien en posten. Het filesystem is bijvoorbeeld Mac, en je kunt een X-achtige starten die verduveld veel op MacOS lijkt.
Pagina: 1