Toon posts:

allerbeste papst fan???

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Wat is de allerbeste papst fan
eentje die heel erg stil is en veel lucht verplaatst.
ik moet 2* 80mm en 2* 92mm hebben.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

heel stil en veel lucht gaat niet samen :) het is OF het een, OF het ander en anders een combinatie tussen die 2, en dan is het niet stil en niet met gigantisch veel luchtverplaatsing. kijk anders ff voor Panaflow (die zijn volgens sommige stiller dan Papst)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

zoek op www.papst.de maar uit
er is genoeg keuze.
wat wel intressant is is de vario editie

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een rad met 2* 80mm eronder op 12v
dit maakt takkeherrie en als ik boven de rad voel komt er bijna geen lucht doorheen, heel weinig en als ik de fans los op mijn gezicht laat blasen staan mijn haren overeind.

ik wil dus meer luchtverplaatsing zodat de rad beter gekoeld word en ik wil het geluid van die 2 F16`s minder hebben.

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-03 13:56
Rad = :?

edit:

Ah weet het al, radiator zeker, stupid me |:(

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Topicstarter
rad = radiator = voor water koelen

Verwijderd

Topicstarter
maar wat is nu de beste papst (of andere) fan?
Hoofdzakelijk: STIL
Ten tweede: zo veel mogelijk wind

suggesties?

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Ik heb een paar mooie papst gezien bij iemand van 48 volt en 172 centimeter. Van ijzer. Kan zichzelf beina optillen. Max voltage 60 volt, misschien dan wel. Stil, uhh....

op 24 volt wel stil.

Verwijderd

zeker voor een radiator is het heel erg belangrijk dat de fan die je erop plaatst behalve voldoende lucht verplaatst, hij het ook doet met een behoorlijke lucht druk.

De Gemiddelde kastkoeler, is zeer ongeschikt voor een radiator. Ga lekker bij papst en consorten door de tech-spec's kijken.

Ikzelf heb een radiator uit een auto gesloopt, en omdat ik toch bezig was heb ook maar de bijbehorende fan meegenomen. De fan is precies de goede maakt, en lever de goede hoeveelheid lucht en luchtdruk voor de radiator.

Verwijderd

Topicstarter
kan je zo`n autorad.fan los kopen?

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik raad je de NGMLV seri aan 80x80 verplaatsen 45 kub meter/h en maken 19db noise! :)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 22:29 schreef Chadi het volgende:
Ik raad je de NGMLV seri aan 80x80 verplaatsen 45 kub meter/h en maken 19db noise! :)
Bijna helemal goed ingelicht... dit is dus een VARIOFAN en afhankelijk van de temp in de kast gaat deze fan harder/zachter draaien en dus ook meer/minder geluid produceren *D

Verwijderd

Ik zoek een fan die lekker blaast
zo hard mogelijk
geluid maakt niet uit prijs wel niet te duur bv :)
50 gulden is max eigenlijk
geluid maaktt niet uit omdat de pc in een kast komt waar ik ook nog lucht ga af voeren naar buiten :-)
alleen dan zet ik nog een cooler aan de einde zo dat de lucht wat sneller uit de kast kan.
Pagina: 1