Ik snap het even niet... Heb met mijn a7v en athlon 1000@1177 altijd ( 2 jaar)een idle temp(in de winter) van 50 graden en stressed 59 graden. Heb een nog steeds dezelfde inwin bigtower met 2 casefans sunon 8cm op 7 v. Nu heb ik mijn kabels iets meer opzij gedaan, maar niet extreem veranderd. Ik constateer nu een idle temp van 39 graden en stressed 54,5. Kan dit nu echt het gevolg zijn van wat kabeltjes opzij doen? Als dit echt zo is dan kan ik iedereen aanraden dit nog eens goed te bekijken...
Als ze net je airflow blokte, zou best kunnen denk ik.
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
betere airflow door je kast denk ik toch want die kabels blokkeren de luchtsroom vaak..koelt ook beter!
Verwijderd
Yeah right, dan moesten die draden precies voor je intake en outtake fan zitten (en dan is 11oC verschil nog steeds onwaarschijnlijk hoor)Op zondag 02 december 2001 19:55 schreef WILDEAAP het volgende:
Als ze net je airflow blokte, zou best kunnen denk ik.
Edit: Typo verwijderd
Precies Nebu, dat dacht ik ook, kan nooit zoveel schelen. Toch is het wel zo, en ik heb een idee dat het toch door nog iets anders komt. Maar wat? Ik draai sinds een week met bios 1009, maar die gebruik ik dus al een week en het veranderde vanavond pas. Nou ja het is mooi meegenomen, maar opmerkelijk is het wel.