I got a problem-solver and its name is revolver
probeer het, als het niet goed gaat (kan je in de bios zien) dan zet je m uit 
beetje spelen met fans @ 7v enz.
beetje spelen met fans @ 7v enz.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Maar zal het passief koelen wel lukken ???
Moet alleen maar op het voltage letten en de pc loopt zoieso niet harder of zachter dan 1 GHz
Moet alleen maar op het voltage letten en de pc loopt zoieso niet harder of zachter dan 1 GHz
Denk niet dat dat gaat lukken, want een ondergeklokt TB op 1 Ghz verstookt nog minimaal 55 Watt, dat is veel te veel om compleet passief te koelen.
Je zal er toch iets van een fan op 7 volt op moeten gooien (zo'n papst variofan ofzo, die doet 12 dB op 12 volt en is niet hoorbaar)
Kijk ook eens naar een Alpha 8045 heatsink met zo'n papst fan, zijn genoeg mensen op dit forum die dat hebben.
Je zal er toch iets van een fan op 7 volt op moeten gooien (zo'n papst variofan ofzo, die doet 12 dB op 12 volt en is niet hoorbaar)
Kijk ook eens naar een Alpha 8045 heatsink met zo'n papst fan, zijn genoeg mensen op dit forum die dat hebben.
Verwijderd
als volgt lukt wel, nl. 1333 @ 1000 en dan een goede heatsink ( ik zelf die globalwin wbk38 ) straks erop met arctic silver ( ik had die dingetjes die je heatsink aan het mobo bevestigen zelf nog wat gebogen zodat ie er nog strakker op zit, en dan wel een koelermaster tot 1,2 ghz koeler op 5v erop en zo is ie superstil ( bijna passief )
Ik zat ook al te denken aan die Alpha koeler met Papst Variofan. Maar kan ik dan niet beter die Swiftech nemen ?
(geld speelt wat dat betreft geen rol).
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik ga beginnen aan waterkoeling
En wat is goed materiaal om je pc mee te isoleren ?
(wellicht een domme vraaag)
(geld speelt wat dat betreft geen rol).
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik ga beginnen aan waterkoeling
En wat is goed materiaal om je pc mee te isoleren ?
(wellicht een domme vraaag)
Volgens mij gaat dat stinken na een tijdje...
dan kun je netzo goed je pc in een niet geleidende vloestof onderdompelen en aleen de cd-rom&floppydrive ernaast hangen
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Verwijderd
Ik geef je weinig kans.... tegenwoordig moet AMD maar een complete cooliance kast erbij leveren !!
Pagina: 1