Toon posts:

Wordt Pentium3 nog goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Worden Pentium-3 chipjes nog goedkoper , of blijven ze zo allejezus duur?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Geen idee, maar de P3 heeft geen lang leven meer. De P4 gaat de rol van de P3 overnemen, en in het lage segment blijft dan alleen de Tualatin Celeron over.

De P3 kan dus even goedkoop worden omdat ze 'afgeschreven' zijn, maar zodra ze schaars worden dan vliegen de prijzen omhoog.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Exiron, er staat een topic van mij over mission luidsprekers.. Zou je die even kunnen moven? volgens mij ben jij toch een moderator?

Bedankt voor de informatie, ik wacht rustig af :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
denk dat ze alleen maar duurder worden omdat ze minder geproduceerd wordt..zeldzaamer=duurder

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
denk 't niet
misschien die tuadingessen nog wel
maar de coppermines worden alleen
maar duurder vrees ik

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Duurder, absoluut.

wet van vraag een aanbod :)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

dan nog ff wat P3;s scoren 1GHZ voor in m'n server ;) en ook nog een 1Ghz voor in mijn werkstation

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Waarschijnlijk blijven ze rond het huidige prijsnivo hangen voor zolang ze beschikbaar zijn, kijk bijvoorbeeld naar een Pentium 233MMX die kun je bij sommige shops nog nieuw kopen voor 100 a 150 pietermannen, die prijs is al enkele jaren op dat niveau.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
yupz de P3 wordt alleen maar duurder of blijft gelijk :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

wie haalt het nu nog in zijn hoofd om aan een p3 te denken p4 te duur voor je neem amd is net zo snel of sneller maar stukken goedkoper

Verwijderd

Wie haalt het nu nog in zijn hoofd om aan een P3 te denken? P4 te duur voor je? Neem AMD! Is net zo snel, of sneller, maar stukken goedkoper...!

(geintje Klikodog :P)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
Op zondag 02 december 2001 23:37 schreef klikodog het volgende:
wie haalt het nu nog in zijn hoofd om aan een p3 te denken p4 te duur voor je neem amd is net zo snel of sneller maar stukken goedkoper
Moet maar net op je oude moederbordje passen

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 15:52 schreef arjandijk het volgende:

[..]

Moet maar net op je oude moederbordje passen
hehe duhhhhhhh amd heeft andere socket (behalve de pentium-k5 geloof ik (socket 7))...... duzzzz :7

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Hmm

Heb wel een AMD K6-2 333Mhz voor je

F400 piek compleet op monitor na ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

JA

15% tot 20% goedkoper

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Exirion

Gadgetfetisjist

http://www.tweakers.net/nieuws/19457

Ik denk dat m'n vermoeden aardig uitkomt :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
Je kan alles zeggen van Intel, maar ze weten wel hoe ze het meeste geld uit hun product krijgen. Ze melken het Pentium III concept helemaal leeg.