De P3 kan dus even goedkoop worden omdat ze 'afgeschreven' zijn, maar zodra ze schaars worden dan vliegen de prijzen omhoog.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bedankt voor de informatie, ik wacht rustig af
misschien die tuadingessen nog wel
maar de coppermines worden alleen
maar duurder vrees ik
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
wet van vraag een aanbod
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
(geintje Klikodog
Moet maar net op je oude moederbordje passenOp zondag 02 december 2001 23:37 schreef klikodog het volgende:
wie haalt het nu nog in zijn hoofd om aan een p3 te denken p4 te duur voor je neem amd is net zo snel of sneller maar stukken goedkoper
Verwijderd
hehe duhhhhhhh amd heeft andere socket (behalve de pentium-k5 geloof ik (socket 7))...... duzzzzOp maandag 03 december 2001 15:52 schreef arjandijk het volgende:
[..]
Moet maar net op je oude moederbordje passen
Heb wel een AMD K6-2 333Mhz voor je
F400 piek compleet op monitor na
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein