Water cooled case mod.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 20:39

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
leuke apparatuur, maar damn wat ziet dat eruit |:(
die achterkant alleen al... ik mag hopen voor je dat je nog niet klaar bent met modden?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op woensdag 05 december 2001 23:49 schreef Orbit het volgende:
ATTENTIE WAT IK HIERONDER ZAL SCHRIJVEN MOET JE NIET PERSOONLIJK OPVATTEN EN JE MOET AL ZEKER NIET METEEN BEGINNE BRULLEN EN AL HEEL ZEKER NIET BEGINNE FLAMEN.

IK GEEF GEWOON MN EIGEN MENING.

Pfew, ik hoop dat dit helpt.

Ik vind deze waterkoeling / casemod flauw, erug flauw zelf.

Waterblok en radiator en alle onderdelen komen recht uit de winkel. Niks 0.0 originaliteit op dit gebied.

Hetgeen gemod is is ook al even origineel (niet dus) en slecht afgewerkt. Zo'n mega handig radiatortje kan je héél erg knap wegwerken in je kastje.

Het spijt me, ik kan er geen positief woord over zeggen.

Oh, en je moet je zeker niet persoonlijk aangevallen voelen, maar het is een algemen trend op dit forum, ik doe zelf geen moeite om m'n mods te posten, ze verdwijnen toch tussen de bende alledaagse mods.

Sorry,

* Orbit is BEETJE gefrustreerd over het dalende niveau van GOT.

(PLEASE, Dabit, mod nog eens iets maf)
Helemaal mee eens, Dabit laat eens iets zien.

/offtopic (voor zover het nog verder offtopic kan)
Dabit, ga jij weer naar de CPL lanparty volgend jaar?
offtopic

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Tsssssssssk Dabit. Jonguh jij hebt je case helemaal niet gemod. Of wil je beweren dat jij de radiator en koelblok etc allemaal zelf gemaakt hebt? Echt ontzettend DOM om een mod af te gaan zeiken, omdat ie een aantal onderdelen in een winkel gekocht heeft, of omdat andere tweakers al eenzelfde mod hebben gemaakt. Shame on you! :(

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:04
Op vrijdag 07 december 2001 01:33 schreef xoploosx het volgende:
Tsssssssssk Dabit. Jonguh jij hebt je case helemaal niet gemod. Of wil je beweren dat jij de radiator en koelblok etc allemaal zelf gemaakt hebt? Echt ontzettend DOM om een mod af te gaan zeiken, omdat ie een aantal onderdelen in een winkel gekocht heeft, of omdat andere tweakers al eenzelfde mod hebben gemaakt. Shame on you! :(
... Zucht ...

Ik zeik niks af.

Magik m'n mening niet geven?

Ik vind dat dit tegenwoordig nauwelijks nog onder modden valt. Dit is Lego Technicks. Volg het plannetje en je komt er wel.

En toch wel, mijn pc is 'lichtjes' gemod. Ten gepaste tijde zal ik wel eens de moeite doen om een fototje te posten.

Ondertussen blijk ik hopen dat lamers als jij een andere hobby vinden.

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 18:25

bille

Don't call me Buff

zonde dat gasten zoals jij ordinges hier komen.. echt jammer.. gesproken over het dalende niveau van tweakers.. jeez :r

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Halo_Master
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ja , opmerkingen als :

Ik wil niemand beledigen , maar ik mag mijn mening toch geven.

En hij boort hem daarna helemaal de grond in , kan echt niet.

Ooit wel eens van opbouwende kritiek gehoord en een beetje vriendelijker doen?want je beledigt hem wel degelijk.Een beetje fatsoen mag wel hoor.

Je hebt het niet tegen een computer , maar tegen een mens.

Misschien reageert je computer niet kwaad als je zoiets tegen hem zegt (is waarschijnlijk je beste vriend).

En ja, is inderdaad beledigend bedoeld.

Wordt af en toe doodziek van die arrogante, omhooggevallen en sociaal gestoorde "super"tweakers hier.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 14:21

Corn

Raar jongetje

Ja, ik wordt pissig van die mensen die denken dat ze altijd alles beter kunnen en anderen de grond in boren.... Cornholio raadt schorsing aan....

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:04
Pffffffff

Is er nu niemand die ziet wat ik bedoel?

Hij heeft nu waterkoeling, mooi, wauw.

Vergelijk dat nu eensmet de gimmidelde mod van ongeveer een jaar terug. Waterkoeling met een budget van 100 gulden ofzo. Herrinerd niemand zich die leuke tijden?

Je wil echt niet weten hoe veel guldens in deze kast steken. En ja, IMO is het slecht ingebouwd, die radiator is van een formaat dat je hem overal handig kwijt kunt. en waar wordt hij gezet, OP de kast djeezes. Zijn jullie nu zo blind?

Wat moet ik zeggen?

Proficiat, jij kan goed on-line bestellen met de visa kaart van mama. En wat kan jij mooi dingetjes maken als je het plannetje volgt.

Alstublieft hé.

Het enige wat ik kan zeggen is dat ie lef genoeg heeft om water en PC te combineren. Al is dit lef nog beperkt, alles is namelijk al uitgebrijdt getest door de fabrikant.

Enkele weken teug was er eentopic va iemand die een koperen waterblokje had zelf willen fresen, totaaaaal mislukt omdat ie de juiste techniek niet gebruikte. Wel, dat vond ik veeeeel knapper als dit hoor, al was het mislukt.

Open jullie ogen eens en stop met dat belachelijke, geen kritiek geven, alles en iedereen is "liev", djeezes, dit is FOK! niet hé.

• Chiron
  • Laatst online: 15-05 20:39

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op woensdag 12 december 2001 11:20 schreef Orbit het volgende:
Pffffffff

Is er nu niemand die ziet wat ik bedoel?

Hij heeft nu waterkoeling, mooi, wauw.

Vergelijk dat nu eensmet de gimmidelde mod van ongeveer een jaar terug. Waterkoeling met een budget van 100 gulden ofzo. Herrinerd niemand zich die leuke tijden?

Je wil echt niet weten hoe veel guldens in deze kast steken. En ja, IMO is het slecht ingebouwd, die radiator is van een formaat dat je hem overal handig kwijt kunt. en waar wordt hij gezet, OP de kast djeezes. Zijn jullie nu zo blind?

Wat moet ik zeggen?

Proficiat, jij kan goed on-line bestellen met de visa kaart van mama. En wat kan jij mooi dingetjes maken als je het plannetje volgt.

Alstublieft hé.

Het enige wat ik kan zeggen is dat ie lef genoeg heeft om water en PC te combineren. Al is dit lef nog beperkt, alles is namelijk al uitgebrijdt getest door de fabrikant.

Enkele weken teug was er eentopic va iemand die een koperen waterblokje had zelf willen fresen, totaaaaal mislukt omdat ie de juiste techniek niet gebruikte. Wel, dat vond ik veeeeel knapper als dit hoor, al was het mislukt.

Open jullie ogen eens en stop met dat belachelijke, geen kritiek geven, alles en iedereen is "liev", djeezes, dit is FOK! niet hé.
amen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Halo_Master
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Als jullie je er zo aan irriteren , dan lees je deze topic toch niet?
En dan geef je zeker geen antwoord.

"halfgod" :r

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Nefiorim
  • Laatst online: 11-03 07:21
Ik moet zeggen dat ik die radiator bovenop best wel slim gevonden vind.
Hij wordt door die fans enigszins "koel" geblazen en hij geeft gelijk de warmte aan de kamer af. Heb je meteen een mooie CV. De warmte blijft ook niet in de kast hangen, dus tja...
Daarbij, zo gauw iemand een idee heeft van "ik ga modden" vind ik dat we dat allemaal zouden moeten aanmoedigen, ook al is een eerste probeersel misschien niet zo goed (ik heb zelf geen oordeel over deze poging, daar ik zelf helemaal niet bezig ben met modden e.d.).

edit:
Er zijn al genoeg "grijze muizen". Iedereen die dit patroon wil doorbreken krijgt van mij 2 thumbs up.

XBO: Michaël#3318

Pagina: 1 2 Laatste