Toon posts:

Welke voeding is beter: aopen250 of noname300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag lijkt me duidelijk. De noname is een slecht afgewerkte voeding die ik een x kocht omdat ik er toen echt een nodig had. Heb nu een aopen 250 w gekregen, en ik vraag me af welke nu beter is om me systeem draaiende te houden. :)

De Aopen weegt vreemd genoeg wel een stuk zwaarder :? Is dat een teken van kwaliteit?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Aopen is denk ik beter

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

A-open = zeer goed

Over de No-name kan ik nix zeggen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Moeilijk te zeggen.

Gewoon alle twee eens uitproberen en kijken wat de spanningen na een paar uurtjes zijn en of ze erg warm worden.
M'n voeding van m'n eerste PCtje was ook een noname maar die doet het al een jaar of 10 zonder problemen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Gewicht=teken van grotere onderdelen , dus ook sterkere onderdelen en dus beter kwaliteit . Mijn ouwe Target 300Watt woog bijna niks , maar m'n Aopen 333 is bijna een betonblok

Verwijderd

A-open
merkloos is altijd wat vager kwa werkelijke prestaties heb ik al eens gehoord

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
A-open lijkt me...
hoewel mijn a-open voeding wel ontzettend veel herrie maakt... is zo'n voeding met turbo mode weetjewel (wel een 300 watt btw..)

Verwijderd

Aopen, erg goede voeding, hier 250W tevens met tubomode :r

Verwijderd

Aopen's zijn een tikje luidruchtig, maar de 250W's kunnen (naar mijn ervaring) een normaal systeem met een Athlon makkelijk aan..

En je hebt genoeg no-name 300W voedingen die daar nog moeite mee hebben :P (qua constant houden van spanningsniveau etc etc).

Verwijderd

Ik heb hier een A-Open kast met dus A-Open voeding erin. Kast=HQ-45 maar hier is die voeding er stil alleen mijn PIII fan maakt herrie. De temperatuur is erg laag er komt geen warme lucht uit. Terwijl dat met die ouwe brakke dozen wel het geval was. *D

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 01:33 schreef Mickey_Bravo het volgende:
Ik heb hier een A-Open kast met dus A-Open voeding erin. Kast=HQ-45 maar hier is die voeding er stil alleen mijn PIII fan maakt herrie. De temperatuur is erg laag er komt geen warme lucht uit. Terwijl dat met die ouwe brakke dozen wel het geval was. *D
Herrie van voeding = Persoonsgebonden :)

Hoor zelf ook niet mijn Enermax boven mijn Delta HP uit :)

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 01:33 schreef Mickey_Bravo het volgende:
Mijn vriendin heeft net zoiets, p3 1Ghz met een Aopen 250 Watt. Hij begon een half jaar geleden op 1.70 volt Core 0. Nu is het al 1.82 na half jaar. CPU draait inmiddels op 1005 Mhz en dat is allemaal vanzelf gegaan. Binnenkort gooi ik die AOpen voeding er uit denk ik en test mijn stabiel gebleken 300 watt target voeding eens op die bak. Eens kijken of dat helpt... Anders is het een mabo prob vrees ik...
Pagina: 1