Toon posts:

[ut] skin downloaden lukt nie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet spontaan ineens de skin "tskmskin" downloaden, nu lukt het normaal wel op zo'n skin te downloaden, maar deze kapt bij elke server waar ik heb download hem af bij +/- 70 a 80%, aangezien ik isdn heb en dat ding 4mb is schiet het niet echt op. Na 15x een mislukte poging te hebben vraag ik me af of die skin misschien ook ergens gewoon te downloaden is ?

edit: ik heb overgens genoeg schijfruimte (300mb) vrij, dus das het probleem niet

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 21:27

Royz

Kleurenblind!!

Meestal zijn EOF spelers wel genoeg ervaren om je vragen te beantwoorden denk ik zo :Y)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 19:35 schreef Royz het volgende:
Meestal zijn EOF spelers wel genoeg ervaren om je vragen te beantwoorden denk ik zo :Y)
:?

edit:
ohw hehe, eof is zeker een clan ofzow :?
eof in me ondertitel is: End Of File hehe voor de coders onder ons :+

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
mjah, ik ben dan niet eof :P maar DMG, die ownen veel meer lmfd :)
maar je geeft het al aan, je hebt ISDN, en na 80% nokt ie ermee. Met andere woorden, als jij eindelijk bij 80% bent met downloaden, is de map alweer geswitched en moet je weer overnieuw beginnen.
Die skin zit d8 ik in bonuspack 1, die je kan downloaden op www.clanbase.com/files, of op www.unrealtournament.com bij downloads.