Toon posts:

Philips 15inch monitor ruilen tegen Hyundai 17inch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus die 15 inch philips, en mag 'm ruilen tegen een hyundai 17inch model ht7870a.(wegens 2de van diegene)
Zijn er mensen met ervaring op het gebied van monitors van hyundai!?
Ik heb toch regelmatig monitors gezien (el cheapo)met erg slecht beeld! Dan heb ik dus echt liever mijn 15 inchie!

+philips is 6mnd oud, en die hyundai 3 jaar!
Goeie ruil , of niet?

Verwijderd

Eerst kijken , maar 17" werk sowieso veel leuker dan 15"

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 19:36 schreef real_raichu70 het volgende:
Eerst kijken , maar 17" werk sowieso veel leuker dan 15"
Feit Feit, maar ik zat me ook aftevragen of hyundai een A of B merk is, die homepage van hun is nogal beroerd!
En ik zit er een beetje mee in mijn maag dat ie al 3 jaar oud is en de mijn net 6 maandjes!

Dus ik ben nieuwsgierig hoe andere mensen over de monitors van hyundai denken!

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik al bang voor, dat er weinig bekend was over hyundai monitoren :(

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik de vraag is anders stellen dan!
Iemand een idee van de levensduur van een monitor (ook belangrijk om te weten, niet dat ik over 6mnd een nieuw moet kopen)

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Over de levensduur van monitoren in het algemeen valt weinig te vertellen... wat ik je wel kan vertellen is dat ik hier 3 Philips monitoren heb staan:

Mijn oude 15A (15", bouwjaar 94/95) is nu in gebruik bij mijn pa, ikzelf ben overgestapt van een 200B (20", bouwjaar 97) naar een 17A (17", bouwjaar 96/97), omdat de 20" niet mooi staat in mijn woonkamer. Al deze monitoren zijn nog in perfecte staat. De 15" en 20" beginnen al wel een beetje donker te worden (beeldbuizen op leeftijd krijgen dat), maar dat is bij te stellen met de brightness control.

Oftewel: bij mij in huis komt er geen andere monitor dan een Philips monitor.

Ik zou in jouw situatie dus die 15" Philips houden :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Ik heb er zelf een gehad en mijn schoonvader ook. Die van mijn schoonvader heeft 2 jaar geleefd en die van mij 3 jaar.
Zegt dat genoeg. Beide monitoren gaven na een jaar een heel hoge frequente pieptoon. Spaar lekker door voor een nieuwe 17" zou ik zeggen. Bagger!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
'k zou 't niet doen....philips maakt ERRUG goede monitoren, die spleetogen maken alleen massproductie...met asl gevolg slechte quali....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 04 december 2001 06:55 schreef Cutebritney het volgende:
'k zou 't niet doen....philips maakt ERRUG goede monitoren, die spleetogen maken alleen massproductie...met asl gevolg slechte quali....
Ben zelf helemaal niet te spreken over de Philips monitoren die ik ken (zelf 2 gehad en constant ermee geplaagd op de uni). Wazig beeld op de oude 15"ers vond ik- maar misschien dat de nieuwere beter zijn.

Wat betreft die Hyundai, ik denk dat ik'm ken- waar ik werk (grote, niet erg geliefde OEM) worden gewoon monitoren van suppliers gekocht en voorzien van frontje van onze merk- onder andere ook 17" van Hyundai.

Deze Hyundai is best redelijk, max refresh @1024x768 is maar 75Hz, wat ik een beetje laag vind, maar voor een 3 jaar ouwe bak valt het wel mee. Scherpte is in orde, en dat zijn de 2 belangrijkste factoren. Ik zou ruilen- 15: is gewoon priegelwerk.

Enige waar ik versteld van sta is dat ze bij ons na 3 jaar nog steeds precies dezelfde monitor met nieuwe systemen meeleveren :r

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1