Ik heb dus net een BlueOrb op me TNT2 gemaakt.
Maar ik heb er eerst een stuk of vijf koelribben vanaf moeten slopen voor hij in het slot paste.
En ik had er al drie afgesloopt vanwege twee condensators die in de weg stonden.
Nu zijn er in totaal dus 8 koelribben vanaf gesloopt.
Er zit wel een fan op van een SuperOrb.
Alleen toen ik de kaart in ging bouwen, kwam de heatsink tegen het AGP slot en het PCI slot daaronder.
Vandaar dat ik die vijf koelribben er ook nog af moest halen, aangezien ik het hele zaakje met Arctic Silver Thermal Adhesive heb vastgezet.
Maar nu vraag ik me af of ik het niet een beetje te gek heb gemaakt.
Het gaat er om dat ik geen beeldfouten meer krijg als ik mijn fsb weer omhoog zet.
Iemand dezelfde ervaring gehad met ombouwen van zijn videokaart?
En hoe heeft ie het opgelost?
Maar ik heb er eerst een stuk of vijf koelribben vanaf moeten slopen voor hij in het slot paste.
En ik had er al drie afgesloopt vanwege twee condensators die in de weg stonden.
Nu zijn er in totaal dus 8 koelribben vanaf gesloopt.
Er zit wel een fan op van een SuperOrb.
Alleen toen ik de kaart in ging bouwen, kwam de heatsink tegen het AGP slot en het PCI slot daaronder.
Vandaar dat ik die vijf koelribben er ook nog af moest halen, aangezien ik het hele zaakje met Arctic Silver Thermal Adhesive heb vastgezet.
Maar nu vraag ik me af of ik het niet een beetje te gek heb gemaakt.
Het gaat er om dat ik geen beeldfouten meer krijg als ik mijn fsb weer omhoog zet.
Iemand dezelfde ervaring gehad met ombouwen van zijn videokaart?
En hoe heeft ie het opgelost?
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P