Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Zet de plaatjes ff ergens anders weg aub
Ik zie alleen maar kruisjes
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
http://picserv.mediamonks.nl/Op zondag 02 december 2001 18:54 schreef jeroendevries het volgende:
Ik zoek al maar kan geen andere gratis provider vinden voor pics etc.
ben er zelf ook mee bezig.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Enig idee hoeveel mensen in Nederland er zijn met die voor- EN achternaam? GiGantiscHOp zondag 02 december 2001 23:25 schreef TD-DMZ het volgende:
Jeroen de Vries van het crabeth college??? Nice mod btw
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
neej, dit is de enige echte BIJENKONING, en die mafkees zit nog te crossposten ookOp zondag 02 december 2001 23:48 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel mensen in Nederland er zijn met die voor- EN achternaam? GiGantiscH
[topic=338690/1/25]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Jeroen, vertel ze ook eens hoeveel dingen je gesloopt hebt voordat dit systeem in elkaar zat , dat waren tenslotte maar 2 mobo's , 4 dimms , 1 proc , 1 voeding
Hehe, LOLOp maandag 03 december 2001 10:40 schreef Carel het volgende:
Yep, het is de legendarische bijnkoning die normaal gesproken zijn record hoog wil houden met zo'n hoog mogelijk percentage slotjes....
Jeroen, vertel ze ook eens hoeveel dingen je gesloopt hebt voordat dit systeem in elkaar zat , dat waren tenslotte maar 2 mobo's , 4 dimms , 1 proc , 1 voeding
Ontopic:
suggesties, tsja, mooi verfje geven natuurlijk, maar dat had je zelf waarschijnlijk ookal bedacht....
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Mol, wanneer is jouw mod af, dan kan ik eens eventjes komen kijkenOp zondag 02 december 2001 23:25 schreef TD-DMZ het volgende:
Jeroen de Vries van het crabeth college??? Nice mod btw
Heb je wel al foto's en de waterkoelingschit al ?..
//offtopic
B.t.w. Moorlag gaat zeker weer geen pc nemen ?..
En waarom krijg ik een foutmelding als ik jou toevoeg op icq .....
//offtopic
IDD Jeroen, spuit hem ala bijenstyling, hoef je alleen maar geel en zwart te kopen , misschien eventueel een foto van jou op die kast erbij plakken en klaar is de bijOp maandag 03 december 2001 10:55 schreef breinonline het volgende:
[..]
Hehe, LOL
Ontopic:
suggesties, tsja, mooi verfje geven natuurlijk, maar dat had je zelf waarschijnlijk ookal bedacht....
bzzzzzzz bzzzzzzz
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Nee man, dat is zijn lust en zijn leven op de MAC na dan ....Op maandag 03 december 2001 13:52 schreef bitvreter het volgende:
Sja, nog een tip, haal die banner op je homepage met die 'Peeing schoolgirls' ff weg ofzow
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Maar jeroen zit er vet uit hoor
Hij wilde ook eerst (voor hem goedekope)honing erdoor pompen, maar zijn waterpomp trok die stroperige honing niet , en een honing pomp bestaat jammergenoeg niet ....Op maandag 03 december 2001 16:06 schreef Da_Hulst het volgende:
Dat is idd de bijenkoning LACHUUUBijen kunnen toch niet tegen water is ie achterlijk ofzo beetje zelfmoord plegen
Maar jeroen zit er vet uit hoor
Ook wilde ie zijn hamburgers warm houden met de radiateur, maar een duron 1000 werdt niet heet genoeg
Alleen jammer dat met zo'n hobby niet snel een bijenkoningin langs zal komen
Maaruh BzZzZzZz

Dit zijn foto's van de echte bijenkonin !!!!
Dit topic is gesloten.
![]()