Toon posts:

Japanse Redhat ?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag op een VmWare machientje redhat 7 geinstalleerd die ik van chello.nl geschraapt hebt. In de installatie heb ik voor English gekozen maar nu is het toch nog Japans, is daar iets aan te doen??

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 14:55
Op zondag 02 december 2001 18:42 schreef Hyphylus het volgende:
Ik heb vanmiddag op een VmWare machientje redhat 7 geinstalleerd die ik van chello.nl geschraapt hebt. In de installatie heb ik voor English gekozen maar nu is het toch nog Japans, is daar iets aan te doen??
Nope, je hebt twee downloadversies. En je hebt dus de verkeerde gedownload.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op zondag 02 december 2001 18:42 schreef Hyphylus het volgende:
Japans leren lezen en typen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Een cursus Japans voor beginners bij de LOI ?? >:) Heb je wel de goede iso gehaald ?

Verwijderd

Topicstarter
jah ik denk het wel. Er stond er volgens mij ook maar een. En ze vroegen om de taal dus ik zeg gewoon engels. nou ok niet dus :P enne tja Japans leren. hehe Nehhh toch maar niet

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zondag 02 december 2001 18:49 schreef Hyphylus het volgende:
jah ik denk het wel. Er stond er volgens mij ook maar een. En ze vroegen om de taal dus ik zeg gewoon engels. nou ok niet dus :P enne tja Japans leren. hehe Nehhh toch maar niet
wat was de file name van die iso
meestal staat er wel ja in of jap

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh wooops hehe. ik ehb dus wel de japanse versie gedownload hehe namelijk deze iso: 7.0-ja-i386-disc1.iso wist ik veel dat ja voor japanese stond. Maar rare lui daar hoor bij chello, wat heb je er nou weer aan om een japanse versie van linux te zetten. nouja dan maar weer een neiuwe halen. Ik had trouwens gehoord dat Suse handiger is maar je alleen evaluation versies kan downloaden?!?!

Verwijderd

disk 1 in nl
disk 2 in nl
SuSE Live eval is niet te installeren, SuSE moet je of kopen of via ftp downloaden, maar dan geen iso-images. RedHat is geen slechte keuze. SuSE zou ik kopen als ik die zou willen gebruiken (ook goede keuze).

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 18:51 schreef Hyphylus het volgende:
Ehhh wooops hehe. ik ehb dus wel de japanse versie gedownload hehe namelijk deze iso: 7.0-ja-i386-disc1.iso wist ik veel dat ja voor japanese stond. Maar rare lui daar hoor bij chello, wat heb je er nou weer aan om een japanse versie van linux te zetten. nouja dan maar weer een neiuwe halen. Ik had trouwens gehoord dat Suse handiger is maar je alleen evaluation versies kan downloaden?!?!
Waar haal jij RH bij chello vandaan?

Verwijderd

Lol :) dat heb ik ook een keer gehad twee cds gebrand dat is echt niet leuk :(

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 19:42 schreef Hyphylus het volgende:
redhat bij chello : ftp.chello.nl/pub/linux/Redhat/i386/iso
ok, tnx. Waarom ze dat nog wel hebben, en die met die tucows gestopt zijn :( :?

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
ik heb een keer precies hetzelfde gehad.. ook van die k*t ftp van chello. Ziet er erg vreemd uit een Japanse console.
Echt stupide dat ze die er op zetten zeg... typisch chello
Pagina: 1