radeon8500 = radeon2 of radeon3

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
een hele tijd geleden waren er allerlei berichgevingen op tweakers over de radeon 2 en 3.

nu wil ik graag de radeon8500 halen, maar is dit nu de radeon 2 of 3? want als het de radeon2 is dan zou er binnenkort weer een nieuwe en nog betere >:) radeon3 moeten komen binnen niet al te lange tijd.

en daar wacht ik dan wel even op.

maar misschien is de radeon7500 wel de radeon2, en de radeon8500 de radeon3: ik zie door de bomen het bos even niet meer, SOMEBODY HELP ME !!!

thx :z

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Radeon 8500= R2 = R200

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Op zondag 02 december 2001 17:56 schreef Fest het volgende:
Radeon 8500= R2 = R200
De Radeon 2 dus :z

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
dus de radeon8500 = radeon2

DAT BETEKENT DAT ER BINNENKORT EEN RADEON 3 KOMT >:)

YEAH, is da mooi of is da mooi

die zou vet over de geforce3 heen moeten stampen want hij heeft volgens mij dubbel zoveel pipelines en odersteund DirectX9

wat zal ik lekker :z

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Fest
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 18:05 schreef mr._Anderson het volgende:

die zou vet over de geforce3 heen moeten stampen want hij heeft volgens mij dubbel zoveel pipelines en odersteund DirectX9

Er komt dus ook een Geforce 4 aan. |:(

Tip: als je hardware aanschaft, kijk dan niet naar de toekomst, dan kun je blijven uitstellen.

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
ja, je moet niet te lang uitstellen, maar als je die berichten op tweakers moet geloven zou er dus zeer binnenkort een radeon3 moeten zijn.

misschien heb ik het gemist (daar zou ik niet versteld van kijken ;) ) maar ik heb nog niks gehoord over de geforce4

Verwijderd

En hoe weet jij dat?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Nee ja das ff fijn.
Heb je net de Radeon 3 dan komt er na 8 maanden weer een Radeon 4 uit :(
Ben je niet meer de snelste :(
Zo gaat dat toch altijd :?

The devil is in the details.

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 18:12 schreef Vo0 het volgende:

[..]
DAT BETEKENT DAT ER BINNENKORT EEN RADEON 3 KOMT

En hoe weet jij dat?
ga maar ff naar: http://www.tweakers.net/nieuws/16904

en zoals ik als zei, als je tweakers berichten mag geloven dan....komt er een radeon3

voor de duidelijkheid kijk bij R300 serie

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
EN hoeveel gaat die toekomstige Radeon 3 niet kosten ?
Reken maar op 1200 piekies. En btw Direct X 9.0 komt nog lang niet uit. ;)

dikzak

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
ja oke, veel geld maar veel meer performance als de GeforceIII ti500, die ook makkelijk op de 1000 of 1200 gulden zit!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Hey apie - ATi kennende duurt het nog wel ff voordat die R300 komt :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
En wanneer komen er DirectX 9 ondersteunende spellen.

Zou dat Doom 3 kunnen zijn?

w00t

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
ja, als je het zo bekijkt zal nog wel enige tijd duren voordat hij er is, en directX9 zal ook nog wel een tijdje duren

tis wel jammer, maarja, ik ga toch lekker die RADEON8500 kopen >:)

als ik er zo lang mee kan doen als m'n viperV550 die ik nu nog heb vind ik het goed :P

Verwijderd

Radeon 3 is eigenlijk al klaar , die ging normaal 3 maanden na de Radeon 2 uitkomen ...

• Fest
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 21:33 schreef real_raichu70 het volgende:
Radeon 3 is eigenlijk al klaar , die ging normaal 3 maanden na de Radeon 2 uitkomen ...
En dat geloof jij?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik wacht wel op de radeon 5 >:)
of was het de 69000 :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

waar heb je die wijsheid vandaan?? (ik geloof het wel, alleen ik ben gewoon geinteresseerd ;))

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 02 december 2001 21:37 schreef ByMeS_Dy het volgende:
waar heb je die wijsheid vandaan?? (ik geloof het wel, alleen ik ben gewoon geinteresseerd ;))
maar het is toch zo ;)
maar als je zo gaat beginnen :( je kan wel blijven wachten op een nieuwe kaart, maar dan blijf je bezig :(
ik bedoel net als nvidia :)
elke 6 maanden ( ofzo :? ) een nieuwe serie kaarten :)
en daar tussen door weer andere op dezelfde gebaseerde chipset :(
zoals eerst de gf2/3 en dan de mx/200/400/ti200 en de pro/ultra/ti500 :)
als je blijft wachten omdat ze weer een nieuwe aankondigen, dan zit je in 2010 nog te wachten op b.v de gf20 en de radeon 20 :)

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
en dan vergeet je nog dat de features van de kaarten nu al vooruit lopen op de games die uitkomen.

er zijn nog maar heel weinig spellen die de geforceIII volledig ondersteunen, laat staan de radeon8500 met zijn waslijst aan features.

al die mooie features werken dus nog niet optimaal, het enige wat meteen helpt is de hogere kloksnelheid.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 02 december 2001 22:09 schreef mr._Anderson het volgende:
en dan vergeet je nog dat de features van de kaarten nu al vooruit lopen op de games die uitkomen.

er zijn nog maar heel weinig spellen die de geforceIII volledig ondersteunen, laat staan de radeon8500 met zijn waslijst aan features.

al die mooie features werken dus nog niet optimaal, het enige wat meteen helpt is de hogere kloksnelheid.
en als de game's eindelijk bij zijn, dan hebben ze ondertussen alweer 2 nieuwe kaarten gelanceerd met weer nieuwe features :P
ik wacht meestal gewoon 1 1/2 jaar voor ik weer een nieuwe koop, en daar doen we dan gewoon weer 1 1/2 jaar mee :)
tegen die tijd zijn er weer genoeg nieuwe features om weer ff vooruit te kunnen :)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 22:04 schreef chucky666 het volgende:

[..]

maar het is toch zo ;)
maar als je zo gaat beginnen :( je kan wel blijven wachten op een nieuwe kaart, maar dan blijf je bezig :(
ik bedoel net als nvidia :)
elke 6 maanden ( ofzo :? ) een nieuwe serie kaarten :)
en daar tussen door weer andere op dezelfde gebaseerde chipset :(
zoals eerst de gf2/3 en dan de mx/200/400/ti200 en de pro/ultra/ti500 :)
als je blijft wachten omdat ze weer een nieuwe aankondigen, dan zit je in 2010 nog te wachten op b.v de gf20 en de radeon 20 :)
Doh, Ron (mr. Anderson dus) heeft bij mijn weten nog nooit zelf iets nieuws gekocht |:(, alleen ouwe meuk van anderen overgekocht. :Y)

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 12:34 schreef ^@cer het volgende:

[..]

Doh, Ron (mr. Anderson dus) heeft bij mijn weten nog nooit zelf iets nieuws gekocht |:(, alleen ouwe meuk van anderen overgekocht. :Y)
og GEERT , ik heb meer nieuwe dingen gekocht dan jij weet mijn hele PC zowat, ook al voordat ik jouw kende!!
:( DUS SHUT UP :(

Het gaat er niet over of ik veel nieuws koop maar of er binnenkort een radeon3 komt, en of het de moeite is om erop te wachten! Dus dwaal niet af!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:03

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

*Zucht*

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Hehehe FLAMEWAR!!! :7

Ik zeg btw toch ook, bij mijn weten, je loopt iig al vrij lang met het idee een videokaart te kopen jah 8-)...

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 13:59 schreef ^@cer het volgende:
Hehehe FLAMEWAR!!! :7

Ik zeg btw toch ook, bij mijn weten, je loopt iig al vrij lang met het idee een videokaart te kopen jah 8-)...
Ik heb nog wel een radeon 1 te koop. 799 piekjes :P

Verwijderd

das een mooi prijsje

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
hmm, dan heb ik toch liever de radeon8500 retail....

voor minder geld

hebbie die misschien ook nog liggen :p

Ik ga hem toch echt kopen hoor, maar ik zit nog op geld te wachten en dat wil maar niet komen :(

Pagina: 1