-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
De Radeon 2 dusOp zondag 02 december 2001 17:56 schreef Fest het volgende:
Radeon 8500= R2 = R200
DAT BETEKENT DAT ER BINNENKORT EEN RADEON 3 KOMT
YEAH, is da mooi of is da mooi
die zou vet over de geforce3 heen moeten stampen want hij heeft volgens mij dubbel zoveel pipelines en odersteund DirectX9
wat zal ik lekker
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Er komt dus ook een Geforce 4 aan.Op zondag 02 december 2001 18:05 schreef mr._Anderson het volgende:
dus de radeon8500 = radeon2
die zou vet over de geforce3 heen moeten stampen want hij heeft volgens mij dubbel zoveel pipelines en odersteund DirectX9
wat zal ik lekker
Tip: als je hardware aanschaft, kijk dan niet naar de toekomst, dan kun je blijven uitstellen.
misschien heb ik het gemist (daar zou ik niet versteld van kijken
Verwijderd
En hoe weet jij dat?Op zondag 02 december 2001 18:05 schreef mr._Anderson het volgende:
wat zal ik lekker
Heb je net de Radeon 3 dan komt er na 8 maanden weer een Radeon 4 uit
Ben je niet meer de snelste
Zo gaat dat toch altijd
The devil is in the details.
ga maar ff naar: http://www.tweakers.net/nieuws/16904Op zondag 02 december 2001 18:12 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Op zondag 02 december 2001 18:05 schreef mr._Anderson het volgende:
wat zal ik lekker
En hoe weet jij dat?
en zoals ik als zei, als je tweakers berichten mag geloven dan....komt er een radeon3
voor de duidelijkheid kijk bij R300 serie
Reken maar op 1200 piekies. En btw Direct X 9.0 komt nog lang niet uit.
dikzak
Geef mij maar een Warsteiner.
Zou dat Doom 3 kunnen zijn?
w00t
tis wel jammer, maarja, ik ga toch lekker die RADEON8500 kopen
als ik er zo lang mee kan doen als m'n viperV550 die ik nu nog heb vind ik het goed
En dat geloof jij?Op zondag 02 december 2001 21:33 schreef real_raichu70 het volgende:
Radeon 3 is eigenlijk al klaar , die ging normaal 3 maanden na de Radeon 2 uitkomen ...
of was het de 69000
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
maar het is toch zoOp zondag 02 december 2001 21:37 schreef ByMeS_Dy het volgende:
waar heb je die wijsheid vandaan?? (ik geloof het wel, alleen ik ben gewoon geinteresseerd)
maar als je zo gaat beginnen
ik bedoel net als nvidia
elke 6 maanden ( ofzo
en daar tussen door weer andere op dezelfde gebaseerde chipset
zoals eerst de gf2/3 en dan de mx/200/400/ti200 en de pro/ultra/ti500
als je blijft wachten omdat ze weer een nieuwe aankondigen, dan zit je in 2010 nog te wachten op b.v de gf20 en de radeon 20
er zijn nog maar heel weinig spellen die de geforceIII volledig ondersteunen, laat staan de radeon8500 met zijn waslijst aan features.
al die mooie features werken dus nog niet optimaal, het enige wat meteen helpt is de hogere kloksnelheid.
en als de game's eindelijk bij zijn, dan hebben ze ondertussen alweer 2 nieuwe kaarten gelanceerd met weer nieuwe featuresOp zondag 02 december 2001 22:09 schreef mr._Anderson het volgende:
en dan vergeet je nog dat de features van de kaarten nu al vooruit lopen op de games die uitkomen.
er zijn nog maar heel weinig spellen die de geforceIII volledig ondersteunen, laat staan de radeon8500 met zijn waslijst aan features.
al die mooie features werken dus nog niet optimaal, het enige wat meteen helpt is de hogere kloksnelheid.
ik wacht meestal gewoon 1 1/2 jaar voor ik weer een nieuwe koop, en daar doen we dan gewoon weer 1 1/2 jaar mee
tegen die tijd zijn er weer genoeg nieuwe features om weer ff vooruit te kunnen
Verwijderd
Doh, Ron (mr. Anderson dus) heeft bij mijn weten nog nooit zelf iets nieuws gekochtOp zondag 02 december 2001 22:04 schreef chucky666 het volgende:
[..]
maar het is toch zo
maar als je zo gaat beginnenje kan wel blijven wachten op een nieuwe kaart, maar dan blijf je bezig
ik bedoel net als nvidia
elke 6 maanden ( ofzo) een nieuwe serie kaarten
en daar tussen door weer andere op dezelfde gebaseerde chipset
zoals eerst de gf2/3 en dan de mx/200/400/ti200 en de pro/ultra/ti500
als je blijft wachten omdat ze weer een nieuwe aankondigen, dan zit je in 2010 nog te wachten op b.v de gf20 en de radeon 20
og GEERT , ik heb meer nieuwe dingen gekocht dan jij weet mijn hele PC zowat, ook al voordat ik jouw kende!!Op maandag 03 december 2001 12:34 schreef ^@cer het volgende:
[..]
Doh, Ron (mr. Anderson dus) heeft bij mijn weten nog nooit zelf iets nieuws gekocht, alleen ouwe meuk van anderen overgekocht.
Het gaat er niet over of ik veel nieuws koop maar of er binnenkort een radeon3 komt, en of het de moeite is om erop te wachten! Dus dwaal niet af!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Ik zeg btw toch ook, bij mijn weten, je loopt iig al vrij lang met het idee een videokaart te kopen jah
Verwijderd
Ik heb nog wel een radeon 1 te koop. 799 piekjesOp maandag 03 december 2001 13:59 schreef ^@cer het volgende:
Hehehe FLAMEWAR!!!
Ik zeg btw toch ook, bij mijn weten, je loopt iig al vrij lang met het idee een videokaart te kopen jah...
voor minder geld
hebbie die misschien ook nog liggen
Ik ga hem toch echt kopen hoor, maar ik zit nog op geld te wachten en dat wil maar niet komen