Toon posts:

Geforce 3 Ti 200 aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n scart kabel gekocht met uitloop naar twee audio en 1 video connector, hele mikmak aangesloten maar hoe kan ik nu mn tv als output selecteren ipv mn monitor? in beelschermopties aant klooien geweest maar kant nie vinden!. iemand ervaring? progje? :?

Verwijderd

Dr is een FAQ daarover hier ergens. Anyway.. zet je res op 640 480 en je refreshrate eens op 60 hz.
(tevens detonators 21.83 installen)

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

er is een proggie tv-tool genaamd, dit werkt super, in ieder geval voor mijn viperV550 en ja tegenwoordig zal hij ook wel een gf3 ondersteunen.

misschien moet je proberen om je tv aan te sluiten en aanzetten, dan je computer pas aanzetten, moest ik eerst ook bij m'n viper, en misschien komt er dan een vensertje bij de drivers/videoproperties te voorschijn.

anders zou ik voor TV-tool gaan

suc6 mr._Anderson :z

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

Als je de drivers hebt geinstalleerd heb je ergens een tabbladje waar je kunt kiezen waar je beeld wilt.

Verwijderd

[topic=312254/1/50]

Dit topic is gesloten.