PC Chips M841LR mobo waar ?

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Ik wil graag een PC Chips M841LR mobo (http://203.161.230.38/product_img/socket_a/m841lr.html) kopen.

Maar ik kan geen winkels in NL vinden die hem verkopen :?

Iemand enig idee waar ik hem kan halen ? (of een shop buiten nederland met lage verzend kosten ?)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
geef ff een reden waarom je dit bordje wil hebben, misschien dat iemand anders een zelfde bordje kent, maar van een ander merk wat wel in nederland verkrijgbaar is

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik zou je aanraden om geen PcChips bordje te kopen, tenzij je absoluut heel zeker bent dat je het nodig hebt.
De rotzooi is de lagere prijs die je ervoor betaalt niet waard.
Ten eerste zijn PcChips mobo van huis uit niet erg stabiel (bios flash help meestal wel, maar dag garantie) Bovendien is de support ongeveer 0, een jaar nadat een bordje uitkomt vind je al nergens busmaster drivers of bios updates meer. :(

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zondag 02 december 2001 18:53 schreef Duracell het volgende:
Ik zou je aanraden om geen PcChips bordje te kopen, tenzij je absoluut heel zeker bent dat je het nodig hebt.
De rotzooi is de lagere prijs die je ervoor betaalt niet waard.
Was tot kort vaak waar- je werd niet blij van dingen als die BXcel chipsets etc.
Ten eerste zijn PcChips mobo van huis uit niet erg stabiel (bios flash help meestal wel, maar dag garantie)
Onderbouwing aub. Heb meerdere gehad, en juist stabiliteit was meestal in orde. Performance was vaak :r en uitbreidbaarheid nihil, maar stabiel waren ze wel.
Bovendien is de support ongeveer 0, een jaar nadat een bordje uitkomt vind je al nergens busmaster drivers of bios updates meer. :(
Dat van de BIOS updates is terecht, maar de busmaster drivers... die haal je toch bij de chipset bakker of niet soms :?

Nee, PCChips maakt nog steeds hoog geintegreerde mobo's, waar de meeste tweakers niet van houden, maar de kwaliteit is in orde ,ze hebben een eigen distributie in Nederland (zit in Wijchen) en zijn sterker nog zowat de enige microATX plankenbakker die retail erkrijgbare mobo's heeft.

Die M841LR zat ik op de HCC te zoeken voor 2 systemen voor non-tweakende vriendinnen van me. Niet gevonden. Dan maar 2x de M810LMR (vgl maar met SIS730 chipset en geen DDR support). Ideaal plankje voor mensen die alleen maar willen surfen en tikken.

Ben dus bang dat ik niet kan helpen. Duracell, graag ook helpen of niet posten- van trolls zal Wild pigeon niet sneller aan z'n mobo komen.

Oslik blyat! Oslik!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Misschien ook een idee om eens te kijken wat ECS of MSI te koop hebben ?
Die hebben ook vrij veel van die MicroATX borden met alles erop en eraan namelijk

ECS : www.ecs.com.tw
MSI : www.msi-computer.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zondag 02 december 2001 21:24 schreef Da Joker het volgende:
Misschien ook een idee om eens te kijken wat ECS of MSI te koop hebben ?
Die hebben ook vrij veel van die MicroATX borden met alles erop en eraan namelijk

ECS : www.ecs.com.tw
MSI : www.msi-computer.nl
ECS=PCChips

Voorbeeld: de ECS K7SEM = PCChips M810LMR, de ECS K7S5A = PCChips M830LMR

MSI heeft ook zat, maar de microATX versies zijn retail niet/nauwelijks te krijgen (enige keer dat ik 'retail' microATX MSI mobo's gezien heb was op de HCC, en toen waren het hoogstwaarschijnlijk chinese klonen - de echte zie ik alleen op m'n werk voorbij komen)

Oslik blyat! Oslik!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 15:20
gistron verkoop pcchips bordjes. ik weet niet of je al in de pricewatch heb gekeken want misschien staat hij er daar ook wel bij.

Taal fouten inbegrepen ;)

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Op zondag 02 december 2001 18:48 schreef Da Joker het volgende:
geef ff een reden waarom je dit bordje wil hebben, misschien dat iemand anders een zelfde bordje kent, maar van een ander merk wat wel in nederland verkrijgbaar is
Ik heb intresse in dit mobo omdat alles er geintegreerd op is.
En dit is wel relaxed om te gebruiken voor mijn toekomstige render farm omdat deze all in mobos vaak erg goedkoop zijn en omdat ik alleen maar cpu power nodig heb.
Dus eigenlijk zoek ik gewoon een bordje met de volgende eisen:

- Socket A (Athlon XP compatible)
- min. 2 DDR gleuven.
- Lan, vga, sound onboard.
- Stabiel bij normaal gebruik (dus geen overclocken)

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Wat dacht je hier van.

"Topper in de maand Januari" ... dat treft.
Pagina: 1