Op zondag 02 december 2001 18:53 schreef Duracell het volgende:
Ik zou je aanraden om geen PcChips bordje te kopen, tenzij je absoluut heel zeker bent dat je het nodig hebt.
De rotzooi is de lagere prijs die je ervoor betaalt niet waard.
Was tot kort vaak waar- je werd niet blij van dingen als die BXcel chipsets etc.
Ten eerste zijn PcChips mobo van huis uit niet erg stabiel (bios flash help meestal wel, maar dag garantie)
Onderbouwing aub. Heb meerdere gehad, en juist stabiliteit was meestal in orde. Performance was vaak

en uitbreidbaarheid nihil, maar stabiel waren ze wel.
Bovendien is de support ongeveer 0, een jaar nadat een bordje uitkomt vind je al nergens busmaster drivers of bios updates meer.

Dat van de BIOS updates is terecht, maar de busmaster drivers... die haal je toch bij de chipset bakker of niet soms
Nee, PCChips maakt nog steeds hoog geintegreerde mobo's, waar de meeste tweakers niet van houden, maar de kwaliteit is in orde ,ze hebben een eigen distributie in Nederland (zit in Wijchen) en zijn sterker nog zowat de enige microATX plankenbakker die retail erkrijgbare mobo's heeft.
Die M841LR zat ik op de HCC te zoeken voor 2 systemen voor non-tweakende vriendinnen van me. Niet gevonden. Dan maar 2x de M810LMR (vgl maar met SIS730 chipset en geen DDR support). Ideaal plankje voor mensen die alleen maar willen surfen en tikken.
Ben dus bang dat ik niet kan helpen. Duracell, graag ook helpen of niet posten- van trolls zal Wild pigeon niet sneller aan z'n mobo komen.