meer kogels in RTCW. :(

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zorgen ze in RTCW er niet voor dat je wat meer kogels kan hebben.
ik raak er telkens zo doorheen, zodat ik verplicht ben cheats te gebruiken.
en ze hebben ook weer niet een cheat er tussen waarmee je meer kogels hebt. Nee, alleen dat je alles krijgt, maar dan is het niet meer leuk. :(
dus dan moet ik maar de god mode doen. en dat is ook niet leuk.

ben ik nou de enige met het probleem?
Of moet ik die zombies e.d. op een andere manier neerknallen??? :?
in het begin waar die zombies er nog niet waren had ik dat probleem namelijk niet. ;(

🌞🍃

Verwijderd

Je moet NIET de MP40 gebruiken maar de stern. Dan is het best te doen. Daar kwam ik helaas pas halverwege achter :(.

Verwijderd

of je pakt natuurlijk de flamethrower B-)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 01:46
In het begin zuinig doen zodat je met max ammo van alles binnengaat, dan is het wel te doen. Ook nu & dan je sniperrifle gebruiken.

• scorpionv
  • Laatst online: 13:05

scorpionv

This space for rent

Ik quote een stukje van crazyhorse en een reply van mezelf:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 02 december 2001 12:01 schreef crazyhorse het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Ik wil gewoon tegen mensen vechten die dood gaan na 2 salvos uit mijn mp40. En niet van die *&% Mummy's die me verdomme 2 magazijnen kosten zodat mijn munitie op is en ik dus vast zit!
--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het met je eens dat die monsters lame zijn, maar dat van je ammo is onzin. Ik heb het hele spel door minstens een halfvolle MP40 gehad, en vaak ook nog 60 shots Thompson. Als je inderdaad elke hoek omstrafed met vlammend machinegeweer (zie ik vaak in multiplayer) kom je in de singleplayer stevig ammo tekort. Als je probeert voor headshots te gaan heb je meer dan genoeg ammo.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Neem gewoon dat die venom gun :P
Maak veel heady's gaan ze snel dood van :P

Verwijderd

Niet zoveel kogels verspillen. schiet korte salvo's en zorg dat ze raak zijn.

• kamerplant
  • Niet online
dus ik moet die ene lastige gun gebruiken waarmee je niet ken richten. 'hij hebt niet zo'n stipje in het midden namelijk. :(

bah, ben ik laat achter, ik ben nu die catacombs net uit al en nu komen er ff geen zombies meer. :(

:( :( :(

🌞🍃

• pica
  • Laatst online: 16:07
Gewoon veel de sniper gebruiken en met de sten op het hoofd richten.
Ik heb geen 1 keer zonder kogels gezeten, alleen toen ik zonder venom kogels tegen de 1e übersoldat vechte, kreeg ik het wel ffies warm :) .

Steam

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Hand bij de quicksave/quickload houden, dan houdt je nog genoeg over voor het oud ijzer :)

Verwijderd

Je moet echt continue op het hoofd richten. De dames gaan dan in 1 tot 3 schoten dood.

Het enoge wapen waar ik echt meer ammo in zou willen hebben is de snooper. Daar had ik echt te weinig van :( En ik vindt het lange afstand killen nou net zo lekker >:)

Verwijderd

Gewoon heel rustig aan doen met je kogels, gericht schieten en als je kogels op zijn pak dan gewoon een ander wapen.

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Op zondag 02 december 2001 19:30 schreef Polle2000 het volgende:
..en als je kogels op zijn pak dan gewoon een ander wapen.
Aaaaah mag dat ook ? ;)

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:26
Effe antwoord op vraag.

Ja is een cheat die allen voor meer kogels zorgt. En dat is : /give ammo

Zeer moeilijk. :P

(p.s. Vind het zelf niet leuk om cheats te gebruiken.)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Huh? Ik heb kogels te veel man? Ook die zombielevels heb ik echt gewoon 100+ kogels gehad hoor?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
code:
1
MLI

:+

PIII 800@804 Mhz

• Webgnome
  • Laatst online: 17:09
zeg dames, waarom denken jullie dat een limiet op zo'n magazijn zit?

In WOII of welke andere oorlogen dan ook zaten soldaten ook wel eens zonder kogels.. gewoon rustig aan doen en niet teveel lood in een keer los laten

Strava | AP | IP | AW

• Albinoraptor
  • Laatst online: 17:26
Op zondag 02 december 2001 20:50 schreef webkabouter het volgende:
zeg dames, waarom denken jullie dat een limiet op zo'n magazijn zit?

In WOII of welke andere oorlogen dan ook zaten soldaten ook wel eens zonder kogels.. gewoon rustig aan doen en niet teveel lood in een keer los laten
Grapjas. Heb nog nooit zombies op het slachtveld gezien. :+

Verwijderd

Als ik dit lees zie ik echt een spastische puber "Sterf!" schreeuwens de hele tijd een zombie missen zijn MP40 leegschieten... Ik ken dit probleem nameljk echt niet.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
geen blauwe bonen gebrek hier :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Muggie
  • Laatst online: 09-11 14:45

Muggie

8 pm

Ik heb bijna hethele spel gespeeld met de Paratrooper Gun (zit onder de 5 bij de basisinstellingen)

Ik heb alleen in de laatste level wat te weinig kogels,maar dan heb ik altijd nog de flamthrower, de venom en die Tesla gun :)

PSN: mug_8pm

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Je moet iig zeker NIET de mp40 gebruiken, moet jemaar eens in water ofzo schieten, dan zie je wat ik bedoel; dat ding is zo inaccuraat als het maar kan. Bv. met zo'n zombie kan je van een afstandje 2 magazijnen leegknallen dan is ie nog niet dood, simpelweg omdat 70% van de kogels ernaast gaat.
Gewoon lekker de stangun en die paratrooper rifle gebruiken (en in tijden van voorspoed natuurlijk de venom B-))

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik haal RTCW maandag pas maar kan je gewoon niet een mesje gebruiken ? Bespaart kogels :?

dikzak

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 22:28 schreef Chello200 het volgende:
Ik haal RTCW maandag pas maar kan je gewoon niet een mesje gebruiken ? Bespaart kogels :?
Mr. Kamikaze :9~

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op zondag 02 december 2001 22:28 schreef Chello200 het volgende:
Hehe je kan het hele spel 1 of 2 keer je mes in iemand steken ( including de eindbaas ) ( wat is die slecht :z )

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 20:13 schreef IceStorm het volgende:
Huh? Ik heb kogels te veel man? Ook die zombielevels heb ik echt gewoon 100+ kogels gehad hoor?
lol :)
Zitten sommige helemaal te zeiken (niet slecht bedoeld hoor :)) over dat ze ammo te kort hebben, Komt icestorm ff "Ik heb kogels te veel man?" :D

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb ook nog niet zonder gezeten...ik heb dan natuurlijk ook een superieure aim en ademberovende taktiek ;)

• heuveltje
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

ja sorry hoor
maar op medium. zwom ik ook altijd in de ammo
heb dat eerste lvl met die zuperzombie zelfs nog 150 kogels over nadat ik daar mee klaar is, en de rest van de lvl loop je gewoon door met 300 kogels in je mp40 (vind die sten kut)
en meestal stuk of 6 granaten in je jaszak

vind het alleen zwaar jammer dat je voor het gaafste (dual colt) en fijnste (thompson) geen ammo krijgt :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Sorry maar wat lopen er veel n00bs rond met RTCW :D

Dat is juist heel de essentie en fun van zo'n spel, niet met 1 phatte gun alles kunnen neermaaien, maar op het juiste moment de juiste gun gebruiken. Zo gebruik ik tegen infanterie vaak de mauser, echt een mega wapen en elke duitser krijg je met 2 rake schoten om. Ook maak ik vaak headies met die paratrooper gun, veel granaten gebruiken tegen die zombies bijvoorbeeld helpt ook. Venom en panzerfaust saven voor bosses.

Ik speel op medium difficulty maar moet wel zeggen dat het spel niet makkelijk is, wat soms weleens gezegd wordt (op easy misschien?). Vooral die ubersoldaten met die elektricity gun zijn vrij lastig (en helaas werkt die gun niet goed tegen dieg gasten hehe)

Verwijderd

ik heb het spel uitgespeeld, en ik heb nog nooit zonder kogels gezeten, je moet gewoon raak schieten. niet de helft er naast.

• Aiyakido
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

mhaw ik vind ut spel ook niet zo lastig or, pas toen ik de desekrated church binne ging had ik ff geen kogels maar die domme grietjes zijn ook met staafgranaten om te leggen (als je dr 5 met granaten dood is best wel fun)
wat is nou die paragun daar kan ik me nu zo ff niks van herinneren is dat soms die snooper rifel

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 15-10 12:48
* TangLeFuzZ had ook altijd kogels teveel...

Ik begon altijd op onzinnige dingen te schieten om aan het eind van het level een beetje m'n kogels op te hebben ;)
(serieus hoor, ik vind echt niet dat je te weinig krijgt, je moet gewoon goed naar ammmo zoeken!)

• DOCACE
  • Laatst online: 29-10 12:41

DOCACE

Whut's up

Op maandag 03 december 2001 09:03 schreef heuveltje het volgende:
ja sorry hoor
maar op medium. zwom ik ook altijd in de ammo
heb dat eerste lvl met die zuperzombie zelfs nog 150 kogels over nadat ik daar mee klaar is, en de rest van de lvl loop je gewoon door met 300 kogels in je mp40 (vind die sten kut)
en meestal stuk of 6 granaten in je jaszak

vind het alleen zwaar jammer dat je voor het gaafste (dual colt) en fijnste (thompson) geen ammo krijgt :(
Alleen jammer dat je die granaten niet ver gemoeg kan wegpleuren.
STEN is handig op zombies en snollen, maar voor de rest snipe ik overal doorheen :)

DOC.

Verwijderd

Hehehe, je moet ze wel raken he. Probleempje heb ik ook wel es, maar ik schiet meestal al zodra ik het hoekje om ga, ben me namelijk al een paar keer kapot geschrokken vanwege die ***monsters/mannetjes :)

// eventjes offtopic:
Het ergste was het level waar je net de venom krijgt (volgens mij) je loopt op een gegeven moment door een deuropening, en ineens smijt zo'n monster zonder poten een duitser tegen het glas aan, toen was ik wel weer even wakker ;)

Verwijderd

je moet wel goed mikken

• FireFoz
  • Laatst online: 29-10 20:49
ik heb hem uitgespeeld en nog geen een keer te weinig kogels gehad hoor :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
mag ik van jullie wat kogels kopen dan??? ik kom er in mission 2 level 2 toch echt tekort :(

PIII 800@804 Mhz

• kamerplant
  • Niet online
hahaha, ik was helemaal vergeten dat ik dit topic had! :D

anyway. tnx allemaal voor de tips. daar ga ik zeker gebruik van maken! :)

Ik heb trouwens met de meeste spellen ook liters kogels over, dus vandaar dat ik er niet echt zuinig mee deed. Dom! |:(

🌞🍃

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

*uch*uch*
mag ik ook nog een tip geven??

gebruik de C (crouch) ...
Je zit 'vaster'
de kogels gaan dan minder snel van je doel af
beetje hoger op de kop richten

Victorie! :Y)

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11 17:27

Jive

MooMooMastah

Mwuah ... mp40 kan best acuraat zijn hoor ...
Maar je moet ok gewoon met het 1e schot raak in ut hoofie schieten, de andere kogels gaan idd als een idioot de rondte in na de 1e kogel ....

* Jive is het wel eens met eht feit dat die zonbies gruwelijk irritant zijn om neer te halen ....

maar Ubersoldaten heb je toch ook met 2 clips mp40 plat hoor, alleen effe een hoekie zoeken als je moet herladen scheelt een hoop :p

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

zombies zijn lame

• DOCACE
  • Laatst online: 29-10 12:41

DOCACE

Whut's up

Op maandag 03 december 2001 19:36 schreef WouteRF het volgende:
zombies zijn lame
Ja inderdaad, gewoon net doen of je ze een trap gaat verkopen (met H-knop geloof ik), en dat gauw weer naar achteren lopen. Dan begint zo'n zombie met met van alles te zwaaien en jij kunt ze rustig van voren afraggen met je mp40. (dit geld trouwens voor die irri zombies met een schild waar die kogels op terugkaatsen).

DOC.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Ik heb voor de zombies zoveel mogelijk de snipergun gebruikt.. eerst even murw schieten met die silenced machinegun en dan snipen >:) leuk is dat als er bijv. 3 achter elkaar staan , want zo'n kogel gaat mooi door die zombies heen *D

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 20:16 schreef ViperGTS het volgende:
code:
1
MLI

:+
LOL Wolfentein een :)

Doom: qddqd :)
no clip no clip :)
enz lol ik weet ze ook nog hoor 8-)

• DarkShadow
  • Laatst online: 09-11 23:00
zombies kan je netzow goed met een mes pakken, en veel springen en rennen...
En vergeet niet te trappen, ik heb het trouwens wel met kogels gedaan, en heb niet echt last gehad van tekort :?
Ligt gewoon aan je manier van spelen...
Pagina: 1