HK Niveau daalt weer...

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
en heel sterk :(

Komop.. de mogûh topics, de helpdesk topics, etc. etc. dit is tog weer te erg ?

Misschien weer zero-tolerance beleid invoeren ? Of strenger optreden ? Of een nieuwe mod aanstellen ? (hint :P ;)

Verwijderd

Het HK-nivo is inderdaad erg laag de laatste tijd. Elke dag nieuwe "Welkom bij..."-topics ( triest :'( ).

Prenobe: Erg aardig dat je mij voordraagt voor Moderator (zie hint) :+

• P.B.
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 17:02 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Prenobe: Erg aardig dat je mij voordraagt voor Moderator (zie hint) :+
:o

Verwijderd

pff geilen jullie zow op het modschap :? :P :+
hmmz ik kom laatste tijd niet in hk vind t op andere plekken gezelliger

Verwijderd

is het hk niveau ooit hoog geweest dan?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 15:18

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

We dalen af naar "kroeg"-niveau in de huiskamer
kroeg wat is dat?? :)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:13

Kettrick

Rantmeister!

Op zondag 02 december 2001 17:13 schreef Kertje het volgende:
is het hk niveau ooit hoog geweest dan?
Is dat ooit de bedoeling geweest :?

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 17:14 schreef RoeLz het volgende:

[..]

De HK is geen vogelvrij-zone

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Je hoeft 't toch niet te lezen he :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• P.B.
  • Niet online
Direct na het instellen van de nieuwe regels was het HK niveau een stuk hoger.. nu is het weer erg gedaald, en ik verwacht dan ook zelfs binnenkort de topics van "blijven deze letters in de goede volgorde staan"

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het lijkt wel of ik het met de HK heb gehad, al die onzin is in begin leuk, maar daarna geen ruk meer aan, SG vind ik veel leuker.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 12:08
Dit: [topic=338545/1/200] is pas weer zo'n laag niveau topic!

• Kettrick
  • Laatst online: 03:13

Kettrick

Rantmeister!

Op zondag 02 december 2001 17:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

De HK is geen vogelvrij-zone
Nee, maar de HK is niet gebouwt om een tweede W&L te worden toch :)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 17:14 schreef RoeLz het volgende:

[..]

nee daarom is het beetje onzinnig over het niveau te klagen, aangezien er nooit niveau is geweest :)

Verwijderd

GoT is zoveel beter nu ik de HK, SG en NTSM niet meer in de active topics zie...

• kamerplant
  • Niet online
offtopic:
trouwens prenobe,

je sig is een beetje dood... :D

🌞🍃

Verwijderd

Er wordt wel minder ranzige shit gepost, mijn verwachting is dat het niveau in de HK nooit echt hoog wordt al zou ik dat natuurlijk liever wel zien (onzin != laag niveau)

Afentoe zijn er dagen dat het idd droevig is, maar er zijn ook topdagen, dat soort wisselingen zijn er, en dat heeft voornamelijk ook te maken met de vrije tijd van de tweaker en het stap gebeuren :?
(Tenminste ik heb tot nu toe een tendens waargenomen dat het onzinniger wordt tijdens het weekend)

Maar ik heb vele malen liever dat eht gewoon gezellig is en het niveau wat lager is dan dat het niveau hoog is en mensen uit frustratie elkaar zitten af te flamen...

Ok het niveau moet wel in de gaten gehouden worden, maar zero tolerancie :? Nee ik geloof niet dat dat ooit nog ingevoerd gaat worden, als dat nodig geacht wordt zullen er andere maatregelen genomen worden...

Verwijderd

Ik heb intussen de faq van hlpdsk al aangepast, moge het duidelijk zijn dat dat faq topic niet alleen op de polls van toepassing was!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Over huiskamer gesproken, mag ik er niet in na 150 posts?
Ik zie em er namelijk niet bij staan :?

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 17:53 schreef WILDEAAP het volgende:
Over huiskamer gesproken, mag ik er niet in na 150 posts?
Ik zie em er namelijk niet bij staan :?
TECHposts, zie de FAQ van la

• P.B.
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 17:52 schreef Llewella het volgende:
Ik heb intussen de faq van hlpdsk al aangepast, moge het duidelijk zijn dat dat faq topic niet alleen op de polls van toepassing was!
Tnx :) !

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nu nog die irritante hamers weg, dan is het niveau alweer een stuk hoger :(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ach morgen stijgt het weer, mag ik erin, als ik dat zo snel goed uitgerekend heb. ;)

• P.B.
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 18:45 schreef LuNaTiC het volgende:
nu nog die irritante hamers weg, dan is het niveau alweer een stuk hoger :(
ROFL @ LuNaTiC's Icon

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 02 december 2001 18:51 schreef prenobe het volgende:

[..]

ROFL @ LuNaTiC's Icon
danku :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zondag 02 december 2001 19:21 schreef prenobe het volgende:
Weer een voorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338683

|:(
Zulke dingen komen 1x in de week voorbij en daar staat binnen 1 uur een slot op.

Heb je soms last van serieus-geilheid ofzo :?

* Engineer vind dit topic gewoon gezeik.

• P.B.
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 19:45 schreef hdd het volgende:

[..]

Zulke dingen komen 1x in de week voorbij en daar staat binnen 1 uur een slot op.

Heb je soms last van serieus-geilheid ofzo :?

* P.B. vind dit topic gewoon gezeik.
dit is maar een voorbeeld. Voor het openen van zo'n topic moet een soort straf bestaan. Dat de enige "straf" een slotje is is gewoon krankzinnig te noemen.

• Engineer

Engineer

Software

Op zondag 02 december 2001 19:59 schreef prenobe het volgende:

[..]

dit is maar een voorbeeld. Voor het openen van zo'n topic moet een soort straf bestaan. Dat de enige "straf" een slotje is is gewoon krankzinnig te noemen.
Een slotje is voor sommige users al erg genoeg, sommige doen alsof ze een hartaanval krijgen. Ergere straffen vind ik dus onzin, na 1 slotje hebben ze het wel geleerd. Als ze door blijven gaan met onzin openen krijgen ze toch wel een waarschuwing..

• P.B.
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 20:33 schreef hdd het volgende:

[..]

Een slotje is voor sommige users al erg genoeg, sommige doen alsof ze een hartaanval krijgen. Ergere straffen vind ik dus onzin, na 1 slotje hebben ze het wel geleerd. Als ze door blijven gaan met onzin openen krijgen ze toch wel een waarschuwing..
Sommige mensen hebben indd problemen met een slotje bij een serieus topic. Maar bij een topic als deze is een slotje IMHO verwacht, dus dat is voor die user's geen probleem: je verwacht een slotje...
Enne Terw_dan & LenL hebben na hun HAMER topic's nog geen waarschuwing gekregen bijvoorbeeld.

• Engineer

Engineer

Software

Op zondag 02 december 2001 21:06 schreef prenobe het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben indd problemen met een slotje bij een serieus topic. Maar bij een topic als deze is een slotje IMHO verwacht, dus dat is voor die user's geen probleem: je verwacht een slotje...
Die "Piepeltje" heb ik nog nooit in de HK gezien, denk dus dat dit z'n 1e en laatste topic was daar op dat nivo.
Enne Terw_dan & LenL hebben na hun HAMER topic's nog geen waarschuwing gekregen bijvoorbeeld.
Heb je gelijk in, van mijn part krijgen ze een 24h ban als ze hun kop maar houden :r

• P.B.
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 21:09 schreef hdd het volgende:
[..]
Die "Piepeltje" heb ik nog nooit in de HK gezien, denk dus dat dit z'n 1e en laatste topic was daar op dat nivo.
[..]
Laten we het hopen.

• P.B.
  • Niet online
LenL is ook verkeerd bezig, maar nog geen OW...

• Engineer

Engineer

Software

Terw_dan is tenminste nu gestopt. :)

(Hoop ik)

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Op zondag 02 december 2001 23:05 schreef prenobe het volgende:
LenL is ook verkeerd bezig, maar nog geen OW...
insgelijk...

• P.B.
  • Niet online
KRIJGT LenL echt geen OW ??? Tenminste Minimaal een W, of een 24h BAN uit de HK ??? Hij durft zelfs nu topics te openen hoe erg mensen hem haten.... Please adjes, doe er wat aan.

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Ach mensen, kom op. Het is een huiskamer. Er mag toch wel een onzin forum zijn>?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 03 december 2001 20:03 schreef prenobe het volgende:
KRIJGT LenL echt geen OW ??? Tenminste Minimaal een W, of een 24h BAN uit de HK ??? Hij durft zelfs nu topics te openen hoe erg mensen hem haten.... Please adjes, doe er wat aan.
contact met de werkelijkheid?

Volgens mij baal je meer van enkele users dan van een compleet forum.
Sterker nog, zijn die users voor iedereen lastig of alleen voor jou?

• P.B.
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 21:05 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Sterker nog, zijn die users voor iedereen lastig of alleen voor jou?
Meer mensen zyn het met my eens

• D3NN1S
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 21:09 schreef prenobe het volgende:

[..]

* D3NN1S is er 1 van!

Hij post echt ALLEEN maar onzin en is overal recht tegen de draad in het is om ziek van te worden. hij doet geloof ik ook zo'n 2 posts per minuut ofsow met alleen maar onzin :( ik vind een OW of een temp ban voor LenL absoluut niet overdreven!
Terw_dan heeft eindelijk zn "hamers" rage gestopt maar neej nu moet LenL dr weer mee te beginnen en nog erger als dan Terw_dan! |:(

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zie voorganger

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

• D3NN1S
  • Niet online
hier wat voorbeelden... dit is dus echt super irritant en brengt bij mij echt moordneigingen omhoog! :(

een paar quotes uit topics waarin LenL gereageerd heeft:
en dit is dus alleen nog maar van vandaag! :'(

Door LenL - maandag 03 december 2001 20:47

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 03 december 2001 20:40 schreef DJ_PP het volgende:
als je een dag admin was?
(buiten DJ_PP kicken met z'n vervelende topics )

Gratis hamers uitdelen.

Door LenL - maandag 03 december 2001 19:12

Ik heb eigelijk nog een boost nodig, 1tje og erger dan K3...

quote:
Op maandag 03 december 2001 19:17 schreef rammes het volgende:
[..]

vind je het vervelend?

Ik geef niets om wat anderen van mij vinden.

quote:
Op maandag 03 december 2001 19:37 schreef Reefer het volgende:
Lenl jij bent wel meester in het maken van tyop's

Ik ben te lui omde fouten gemaakt door mijn %#$!%$# te verbeteren

quote:
Op maandag 03 december 2001 19:47 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]

ik hoop dat je gauw hetzelfde probeert en heel snel een HK-ban om je oren krijgt.

Ik ben al een keer voor een week geband, maar toen was ik nog erg onopvallend en kwam het omdat ik een heel erg buiten alle proporties om goor filmpje had gepost.

Op maandag 03 december 2001 20:01 schreef hdd het volgende:
[..]

Dat jij dit topic geopend hebt, zegt nog niet dat jij constant uit kan maken waar het hier over gaat.

En brak in ultiem is ontzettend Te grote eigendunk heb jij

Dankjewel... en jullie mogen van mij net zo goed uitmaken waar het over gaat, zal mij een worst wezen. Praat maar over hamers als je wilt. En ik wist dat dat veranderen reacties uit zou lokken

Door LenL - maandag 03 december 2001 20:50

Nieuwe poll NAV het wat zou jij doen topic:
Poll: Zou jij LenL bannen als je adje was?

Ja, tuurlijk!
Ja, maar na enig getwijfel.
Nee, laat hem lekker zijn gang gaan.
Nee, ik vind hem koel!

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

quote:
Op maandag 03 december 2001 20:58 schreef Mastermind het volgende:
LenL, wat vind je er nou van dat 80% van de Tweakers je het meest irritante en vervelende mannetje van GoT vinden?

Uhm, verschrikkelijk komisch/leuk/lachwekkend/grappig/ego-strelend uhm noem nog eens wat.

Verwijderd

Ik heb dus een waarschuwing gekregen en ik heb geen zin in (nog een) ban... Ik zal mij vanaf nu iets anders gedragen, maar ik snap er geen fufk van waarom jullie allemaal zon hekel aan mij hebben? Ik ben ook maar een aandachtsgeile 14 jarige puber. En er moeten wel onzin topics zijn, ik vind de hk (VIND) veel te braaf.
En ik had helemaal niets met hamers ik zei er alleen af en toe wat van omdat ik weet dat veel mensen zich daar zonder redenen aan ergeren, ik vind het juist wel erg grappig. Ik zou terw wel in real life willen ontmoeten, maar ik weet neit waar ik daar een topic over kan starten. Ikw eet nl. wel dat hij ergens heir in de buurt woont.

• FragNeck
  • Laatst online: 01-12 16:01
ik kan er wel om lachen hoor, om die nutteloze topix in de HK....

Wat erger is, is dat sommige figuren allemaal onzin gaan posten, om maar voldoende posts te krijgen om IN de HK te komen... :|

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 04 december 2001 17:15 schreef jooers het volgende:
ik kan er wel om lachen hoor, om die nutteloze topix in de HK....

Wat erger is, is dat sommige figuren allemaal onzin gaan posten, om maar voldoende posts te krijgen om IN de HK te komen... :|
Jah.. maar die worden optijd gebanned..
Op maandag 03 december 2001 21:09 schreef prenobe het volgende:

[..]

Including /me

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:15 schreef jooers het volgende:
Zoals mijn dikke vriend popeofthesubspace Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/spit23/roelamwollie.jpg

• pope0r
Pft,d at valt nog best wel mee. Dat was maar in een topic.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/raterink-huls/Untitled-2%20copy.jpg

(een iets fatsoenlijkere foto)

• Engineer

Engineer

Software

Op dinsdag 04 december 2001 15:18 schreef LenL het volgende:
Ik heb dus een waarschuwing gekregen en ik heb geen zin in (nog een) ban...
Ik zal mij vanaf nu iets anders gedragen,
Fijn.
maar ik snap er geen fufk van waarom jullie allemaal zon hekel aan mij hebben? Ik ben ook maar een aandachtsgeile 14 jarige puber.
Wat zal die leeftijd boeien :? En dat je over je eigen zegt dat je aandachtsgeil bent is helemaal |:(
En er moeten wel onzin topics zijn, ik vind de hk (VIND) veel te braaf.
Wat heeft braaf of niet braaf er mee te maken :? Het gaat erom dat het leuk is in de HK..
En ik had helemaal niets met hamers ik zei er alleen af en toe wat van omdat ik weet dat veel mensen zich daar zonder redenen aan ergeren, ik vind het juist wel erg grappig.
Wat heb ik nu al 3x gepost :?
Ik zou terw wel in real life willen ontmoeten, maar ik weet neit waar ik daar een topic over kan starten. Ikw eet nl. wel dat hij ergens heir in de buurt woont.
Mail/icq hem.

Meer zeg ik niet.

• pope0r
Op dinsdag 04 december 2001 19:24 schreef hdd het volgende:

[..]

Fijn.
[..]

Wat zal die leeftijd boeien :? En dat je over je eigen zegt dat je aandachtsgeil bent is helemaal |:(
[..]

Wat heeft braaf of niet braaf er mee te maken :? Het gaat erom dat het leuk is in de HK..
[..]

Wat heb ik nu al 3x gepost :?
[..]

Mail/icq hem.

Meer zeg ik niet.
Zover kon hij ook nog wel komen.

Ik dnek dat je alles veel te serieus nemen. Hij is heus niet zo aandachtsgeil. Hm. Nahja. Ik ga me er niet mee bemoeien. Ik weed alleen wel dat er hier dingen zwaar verkeerd worden opgevat. Zoals t k3 gedoe. tarrels.
Pagina: 1