hier wat voorbeelden... dit is dus echt super irritant en brengt bij mij echt moordneigingen omhoog!
een paar quotes uit topics waarin LenL gereageerd heeft:
en dit is dus alleen nog maar van vandaag!
Door LenL - maandag 03 december 2001 20:47
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 03 december 2001 20:40 schreef DJ_PP het volgende:
als je een dag admin was?
(buiten DJ_PP kicken met z'n vervelende topics )
Gratis hamers uitdelen.
Door LenL - maandag 03 december 2001 19:12
Ik heb eigelijk nog een boost nodig, 1tje og erger dan K3...
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:17 schreef rammes het volgende:
[..]
vind je het vervelend?
Ik geef niets om wat anderen van mij vinden.
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:37 schreef Reefer het volgende:
Lenl jij bent wel meester in het maken van tyop's
Ik ben te lui omde fouten gemaakt door mijn %#$!%$# te verbeteren
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:47 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik hoop dat je gauw hetzelfde probeert en heel snel een HK-ban om je oren krijgt.
Ik ben al een keer voor een week geband, maar toen was ik nog erg onopvallend en kwam het omdat ik een heel erg buiten alle proporties om goor filmpje had gepost.
Op maandag 03 december 2001 20:01 schreef hdd het volgende:
[..]
Dat jij dit topic geopend hebt, zegt nog niet dat jij constant uit kan maken waar het hier over gaat.
En brak in ultiem is ontzettend Te grote eigendunk heb jij
Dankjewel... en jullie mogen van mij net zo goed uitmaken waar het over gaat, zal mij een worst wezen. Praat maar over hamers als je wilt. En ik wist dat dat veranderen reacties uit zou lokken
Door LenL - maandag 03 december 2001 20:50
Nieuwe poll NAV het wat zou jij doen topic:
Poll: Zou jij LenL bannen als je adje was?
Ja, tuurlijk!
Ja, maar na enig getwijfel.
Nee, laat hem lekker zijn gang gaan.
Nee, ik vind hem koel!
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
quote:
Op maandag 03 december 2001 20:58 schreef Mastermind het volgende:
LenL, wat vind je er nou van dat 80% van de Tweakers je het meest irritante en vervelende mannetje van GoT vinden?
Uhm, verschrikkelijk komisch/leuk/lachwekkend/grappig/ego-strelend uhm noem nog eens wat.