• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Ik had vroeger een Palm III. Daar was ik heel tevreden mee, maar die 2mb was natuurlijk een beetje weinig. Dus toen ik een Palm V overnam en die liet upgraden tot een V8 heb ik m'n zusje de oude III geschonken.

Nu is die oude III er een paar weken geleden mee opgehouden. Ik had echter bij Dixons een verlengde garantie genomen toendertijd, en dat was maar goed ook... De III kon niet meer gerepareerd worden en hij werd door Dixons omgeruild door een apparaat dat qua aankoopwaarde het dichtste bij lag: een Palm M105.
(hoera voor verlengde garanties)

Nu weet ik dat ik altijd de M10x serie heb afgezeken op dit forum, maar nu er een dag mee te hebben gewerkt (backups herstellen en nieuwe progs installeren voor zusje enzo) moet ik zeggen dat 't best een leuk dingetje is.
Het scherm is kleiner, maar daardoor wat scherper dan de normale Palms. Het ROM is niet upgradeable, wat jammer is, maar niet noodzakelijk een groot probleem (vooral voor zusje die toch niet het nieuwste van het niewste wil). De styling is... tjah, ik vind 't nog steeds niks, maar m'n zusje vind het prachtig. En ze zit al frontjes uit te zoeken op verschillende internet shops (zucht). En de oude Palmglove van de III moet natuurlijk vervangen worden met een nieuwe Palmglove voor de m105.

Dus als je nu nog een Palm wil kopen, kan ik de M105 op zich best aanraden. M'n argumenten tegen een M105 staan nog steeds, maar ik zal je niet meer afkraken als lid van de nokia-met-verwisselbare-frontjes generatie ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56
LOL :D

• Wiebbe
  • Laatst online: 12-03 12:22

Wiebbe

<none />

phew :P
voelde me al helemaal lame met men m100 :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

mijn m100 werkt ook erg prettig...

ik heb de volgende apps erop gezet:

PalmOS 3.5.3 update
Launcher III
DateBk 3
OmniRemote
Plucker
+pda.tweakers.net
+tv gids
+weer
Xmaster
+afterburner
+findhack
+keystroke ding
Palmasutra >:)
Cocktail manager

plus een stuk of 9 games

ik heb nu nog 477 kb vrij excl. webpagina's
als ik de webpagina's sync blijft er nog plm 250 kb over :(

voor dagelijks gebruik voldoet 'ie prima en met die slim leather case aan is het niet eens zo'n nerdy apparaatje :z

alleen krijg ik van de graffiti wel een ruw schermpje, dus ik denk dat ik er maar scotch op plak :9

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 23:49 schreef Wiebbe het volgende:
phew :P
voelde me al helemaal lame met men m100 :P
Ik zei niet dat je niet lame was met een m10x, alleen dat ik je niet meer zou uitmaken voor iemand in de nokia-met-... etc generatie >:)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Wiebbe
  • Laatst online: 12-03 12:22

Wiebbe

<none />

soz :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1