[PHP] Mail komt niet aan

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 18:55

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Hieronder een stukje van mijn code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?
        $additional_headers = "From: $emailaddress\n";

if(mail($HTTP_POST_VARS[sendto], $HTTP_POST_VARS[txtsubject], $HTTP_POST_VARS[txtbody], $additional_headers)) {
            succesmessage("E-mail send!<br><br>Click <A HREF='index.php?action=Sendmail' onMouseOver=\"window.status='Send Another Email'; return true;\" onMouseOut=\"window.status='';\">here</A> to send another Email.<br><br>If you want to return to the CMS-Home click <A HREF='index.php' onMouseOver=\"window.status='Go back to CMS Home'; return true;\" onMouseOut=\"window.status='';\">here</A>!");
        } else {
            errormessage("The server couldn't send the mail, please contact the Server Administrator!<br><br>Click <A HREF='javascript:history.go(-1)' onMouseOver=\"window.status='Go back to Compose Mail page'; return true;\" onMouseOut=\"window.status='';\">here</A> to return to the Compose Mail page");
        } 
?>

Ik krijg geen fout ofzo, maar de mail komt gewoon totaal niet aan. Ik heb als email adres gewoon m'n eigen email adres gebruikt.

De variablen worden gewoon goed doorgegeven daar ligt het niet aan.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Waarom maak je niet gebruik van een normaal stukje code om mail te versturen. Ik denk dat je het voor jezelf te moeilijk aan het maken bent.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Blaat?

Wat is hier nu weer niet normaal aan, normaalste zaak van de wereld lijkt me zo.

Sorry hoor, maar dat slaat echt helemaal nergens op. Ik maak gebruik van HTTP_POST_VARS en van m'n eigen error functies, ben ik nu vreemd ofzo?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik heb net ff een form mailer gedownload die werkt wel, dus er moet iets fout zijn aan mijn code.

Verwijderd

LOL,

toch jezelf te moeilijk gemaakt :)

nevermind. Je moest eens weten hoe vaak ik dat zelf al heb gedaan :) Ik weet dat ik altijd helemaal aan het begin moet beginnen om zulke vage fouten te voorkomen.

Later je code uitbreiden. Succes nog.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Het is al gelukt, in de database stond de gebruiker naar wie ik een email ging sturen, en die bevatte een spellingsfout :o :o

Thanx anyway!

Pagina: 1