Ik heb een thunderbird 1,4 en een epox 8kha+ maar als ik de multiplier wil veranderen blijft deze gewoon het zelfde staan nadat ik het heb opgeslagen in de bios, weet iemand hier een oplossing voor?
Je titel suggereert van wel, maar is die CPU nou unlocked of niet?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
je TB is gewoon unlocked, dus een potlood oid heb je niet nodig. Als je de mp niet kan saven in het bios, wat het wel zou moeten doen trouwens, dat werkt hier ook gewoon, probeer dan eens je bios up te daten
Hoe weet jij dat? Er zijn ook gelockte TB1400's hoor (200MHz versies). Maar dan zou ie misschien niet zo lekker draaien als ie 'm nu op 14x133 heeft staanOp zondag 02 december 2001 16:24 schreef ByMeS_Dy het volgende:
je TB is gewoon unlocked, dus een potlood oid heb je niet nodig.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
owkee owkee, ietsjes te snelOp zondag 02 december 2001 16:27 schreef Exirion het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Er zijn ook gelockte TB1400's hoor (200MHz versies). Maar dan zou ie misschien niet zo lekker draaien als ie 'm nu op 14x133 heeft staan
Pagina: 1