Toon posts:

Thunderbird Unlocken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een thunderbird 1,4 en een epox 8kha+ maar als ik de multiplier wil veranderen blijft deze gewoon het zelfde staan nadat ik het heb opgeslagen in de bios, weet iemand hier een oplossing voor?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Je titel suggereert van wel, maar is die CPU nou unlocked of niet?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

je TB is gewoon unlocked, dus een potlood oid heb je niet nodig. Als je de mp niet kan saven in het bios, wat het wel zou moeten doen trouwens, dat werkt hier ook gewoon, probeer dan eens je bios up te daten

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 02 december 2001 16:24 schreef ByMeS_Dy het volgende:
je TB is gewoon unlocked, dus een potlood oid heb je niet nodig.
Hoe weet jij dat? Er zijn ook gelockte TB1400's hoor (200MHz versies). Maar dan zou ie misschien niet zo lekker draaien als ie 'm nu op 14x133 heeft staan ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 16:27 schreef Exirion het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Er zijn ook gelockte TB1400's hoor (200MHz versies). Maar dan zou ie misschien niet zo lekker draaien als ie 'm nu op 14x133 heeft staan ;)
owkee owkee, ietsjes te snel :) vertel maar eens of je een 266 of 200 mhz bus hebt :) Maar de 266 versies zijn bij mijn weten allemaal geunlocked

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 266mhz
Pagina: 1