heej, ik heb na langdurig research en kijk en vergelijk eindelijk de knoop doorgehakt welke breedbeeld er op het kastje moest komen.
Tis de Sony KV28FX65 geworden (70cm, 100Hz).
Alleen; bij het ophalen bij goederen uitgifte bleek dat ze het grotere broertje (KV32FX65) klaar gezet hadden.
M'n vriendin en ik keken elkaar aan en moppelden 'bek houden en inladen!'.
Zonder problemen hebben we het ding ingeladen en zijn we afgereist.
Tis werkelijk een fantastsch ding maar d'r begint nu toch iets te knagen:
We hebben extra garantie afgesloten voor een periode van 5 jaar, alleen is nu de vraag, stel dat ding gaat stuk en je wilt van je garantie gebruikmaken.
Wat doen ze dan als je een 82cm ding neerplant terwijl op de bon een 70cm staat?
Wat denkt de tweaker hiervan?
Melden en omruilen of genieten en ervan uit gaan dat bij een reclamatie van garantie het alemaal wel los zal lopen?
Tis de Sony KV28FX65 geworden (70cm, 100Hz).
Alleen; bij het ophalen bij goederen uitgifte bleek dat ze het grotere broertje (KV32FX65) klaar gezet hadden.
M'n vriendin en ik keken elkaar aan en moppelden 'bek houden en inladen!'.
Zonder problemen hebben we het ding ingeladen en zijn we afgereist.
Tis werkelijk een fantastsch ding maar d'r begint nu toch iets te knagen:
We hebben extra garantie afgesloten voor een periode van 5 jaar, alleen is nu de vraag, stel dat ding gaat stuk en je wilt van je garantie gebruikmaken.
Wat doen ze dan als je een 82cm ding neerplant terwijl op de bon een 70cm staat?
Wat denkt de tweaker hiervan?
Melden en omruilen of genieten en ervan uit gaan dat bij een reclamatie van garantie het alemaal wel los zal lopen?