ADSL actie HCCnet

Pagina: 1
Acties:

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
Ik doe erg vaak de MXstream postcode check en dat gaf tot kort nog geen resultaat maar nu dus wel! ADSL is bij u beschikbaar vanaf februari 2002.

Nu ben ik dus opzoek naar een goede ADSL provider. De eerste provider waar ik keek was HCCnet omdat ik dit nu ook gebruik voor mijn dial-up verbinding. Ten tweede geven ze nu ook 325 gulden korting op de instalatie :9

Ik heb in de search gekeken maar daar vond ik niet echt ervaringen over HCCnet...Wie heeft hier HCCnet via ADSL en kan me wat vertellen over de service/snelheid/betrouwbaarheid?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

De meningen zijn verdeeld:

[topic=337423]

Verwijderd

Hier kan je ook nog ff kijken:

http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Check ook es je postocode op www.bbned.nl :)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ik heb sinds augustus HCCnet basis en niets dan lof erover. Downtime is geloof ik 1 keer een uurtje geweest, verder is de verbinding in al die maanden vrijwel 24/7 up.

Snelheid is prima, niet lager dan wat ik van andere MxStream basis hoor. Mailserver en nieuwsserver ook eigenlijk nog nooit down meegemaakt.

Kortom: ben zeer tevreden over ze, alleen jammer dat ze niet een paar van die leuke extra's meeleveren zoals bijvoorbeeld XS4ALL (virusscanner, nieuwsserver die ook binary groeps bevat, php/MySQL op je homepage etc.).

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Wij ( morrigan en Lord_mithril) hebben dus ook ADSL met een HCC- account en zijn daar zeer tevreden mee. We kunnen nu eindelijk normaal met meer dan 1 pc tegelijk op internet.
trouwens alles was beter dan kabelfoon
Zelfs de datalimiet hebben we ( eigenlijk moet ik zeggen heeft Lord_mithril ) nog nooit overschreden ( als ie t wel doet moet ie t toch zelf gaan betalen )
De verbinding heeft er geloof ik 1 keer uitgelegen maar dat lag een KPN en niet aan HCC
dus :) :) :) >:)

Verwijderd

Volgens mij verschilt hcc niet echt veel van planet. Aangezien hccnet onderdeel is van kpn.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
Ok bedankt voor de reacties ik heb me al ingeschreven :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Op zondag 02 december 2001 15:58 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik doe erg vaak de MXstream postcode check en dat gaf tot kort nog geen resultaat maar nu dus wel! ADSL is bij u beschikbaar vanaf februari 2002.

Nu ben ik dus opzoek naar een goede ADSL provider. De eerste provider waar ik keek was HCCnet omdat ik dit nu ook gebruik voor mijn dial-up verbinding. Ten tweede geven ze nu ook 325 gulden korting op de instalatie :9

Ik heb in de search gekeken maar daar vond ik niet echt ervaringen over HCCnet...Wie heeft hier HCCnet via ADSL en kan me wat vertellen over de service/snelheid/betrouwbaarheid?
edit:
Heb het antwoord al gevonden

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Pagina: 1