Toon posts:

Help gevraagd met probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het gaat om het volgende:

Ik heb sinds een paar dagen mijn oude AMD weer aan de praat gekregen. Dit houdt in dat ik het volgende systeem nu heb:

AMD 700
MSI k7 6195
Viper V770 Tnt-2 Non-Ultra
LG cd-rom
Floppy
Maxtor 20 GB
64 mb ram

Het probleem:

Na de windows installatie, en ik ga internetten of wat dan ook dan krijg ik op een gegeven moment allerlei foutmeldingen. zoals iexplore.? fout.. dll fouten?
zodat mijn systeem helemaal vast komt te zitten! en een reboot nodig is en dan begint het weer van vooraf aan.

Iemand enig idee?

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien brak geheugen :?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
a) Goeie topictitel :)
b) Doe een schone installatie en zorg dat je alle benodigde actuele drivers hebt
c) Welke Windows-versie heb je eigenlijk?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Alles opnieuw installeren ? :)

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Laat eens een nachtje memtest86 lopen. Is een redelijk goeie memory-tester.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

bonzz.netninja

Niente baffi

tja....
opnieuw installe ofzo....

ps. Kewl logo en leuke site...NIGHTWISH rockt

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Ik gok dat memtest86 met dit systeempje er binnen 1 minuut al een paar duizend errors uitspuugt, dit kan niet anders dan het geheugen zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 16:15 schreef bonzz.netninja het volgende:
tja....
opnieuw installe ofzo....

ps. Kewl logo en leuke site...NIGHTWISH rockt
Nightwish Rockt.. maar ze zijn gestopt.

Nieuwe installatie heeft geen zin.. binnen enkele minuten weer errors!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 16:12 schreef LeonO het volgende:
Laat eens een nachtje memtest86 lopen. Is een redelijk goeie memory-tester.
Dit zal ik wel ff gaan proberen..

waar haal ik dat proggie?

Verwijderd

Nightwish gestopt?????

Sinds wanneer dan?

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 15:55 schreef Nightwish het volgende:
Hallo allemaal,
Wij tweakers groeten elkaar altijd al

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 19:21 schreef XippIX het volgende:

[..]

Wij tweakers groeten elkaar altijd al
Stel je niet zo aan man.. reageer eens op het topic en niet zoiets onzinnigs als dit. Of je nou 14 letters meer in je post zet of niet! tsss...

• syserr
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

Op zondag 02 december 2001 20:26 schreef Nightwish het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man.. reageer eens op het topic en niet zoiets onzinnigs als dit. Of je nou 14 letters meer in je post zet of niet! tsss...
als jij nou eerst de FAQ eens leest zou je én een goeie topictitel (dit is een verkeerde, en nog gramticaal fout ook..) hebben gekozen én misschien die mooie opening hebben weggelaten...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 14:52
Op zondag 02 december 2001 16:17 schreef TweakGuy het volgende:
Ik gok dat memtest86 met dit systeempje er binnen 1 minuut al een paar duizend errors uitspuugt, dit kan niet anders dan het geheugen zijn
dat of ut zit um in die athlon :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 20:42 schreef syserr het volgende:

[..]

als jij nou eerst de FAQ eens leest zou je én een goeie topictitel (dit is een verkeerde, en nog gramticaal fout ook..) hebben gekozen én misschien die mooie opening hebben weggelaten...
Ja ik weet dat het met een 't' is (bijdehand) ... en waarom zou het een verkeerde topictitel zijn? MOET er dan staan AMD PROBLEEM!... ik ga jou toch ook niet zeggen wat voor naam er gebruikt moet worden voor jou topics..ofwel?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 02 december 2001 20:51 schreef Nightwish het volgende:
Ja ik weet dat het met een 't' is (bijdehand) ... en waarom zou het een verkeerde topictitel zijn? MOET er dan staan AMD PROBLEEM!... ik ga jou toch ook niet zeggen wat voor naam er gebruikt moet worden voor jou topics..ofwel?
Heren, dit gaat EN off-topic dus nergens heen. Iemand op spelfouten wijzen is in principe kinderachtig. Wel is het handig, als Nightwish een wat duidelijkere topic titels kiest in de toekomst, want dit is wel een beetje irritant.
In de FAQ staat wat wel en niet gewenst is. Misschien een aanrader om eens op je gemak door te lezen! ;)

Verder denk ik dat je OF rot geheugen hebt OF een rotte CPU OF een lekker (bootsector) virus. Maar de eerste twee lijken het meest waarschijnlijk.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 20:42 schreef syserr het volgende:

[..]

Moet jij nodig zeggen je weet geen eens hoe je grammaticaal schrijft!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 20:55 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Heren, dit gaat EN off-topic dus nergens heen. Iemand op spelfouten wijzen is in principe kinderachtig. Wel is het handig, als Nightwish een wat duidelijkere topic titels kiest in de toekomst, want dit is wel een beetje irritant.
In de FAQ staat wat wel en niet gewenst is. Misschien een aanrader om eens op je gemak door te lezen! ;)

Verder denk ik dat je OF rot geheugen hebt OF een rotte CPU OF een lekker (bootsector) virus. Maar de eerste twee lijken het meest waarschijnlijk.
Het geheugen heb ik getest en dit is het niet.. nu alleen nog even cpu.. en dat doe ik binnenkort wel even bij vriend.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 02 december 2001 20:57 schreef Nightwish het volgende:
Het geheugen heb ik getest en dit is het niet.. nu alleen nog even cpu.. en dat doe ik binnenkort wel even bij vriend.
Keej, maar vergeet toch niet om ook je HD te testen, want als die rot is, dan kun je ook allerlei problemen krijgen (ahum, die heb je al...).
Maak bij die vriend, dan meteen een antivirus bootflop aan, zodat je ook de bootsector van je HD meescant.

Heal the internet ...

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 15:55 schreef Nightwish het volgende:
Hallo allemaal,

Het gaat om het volgende:

Ik heb sinds een paar dagen mijn oude AMD weer aan de praat gekregen. Dit houdt in dat ik het volgende systeem nu heb:

AMD 700
MSI k7 6195
Viper V770 Tnt-2 Non-Ultra
LG cd-rom
Floppy
Maxtor 20 GB
64 mb ram

Het probleem:

Na de windows installatie, en ik ga internetten of wat dan ook dan krijg ik op een gegeven moment allerlei foutmeldingen. zoals iexplore.? fout.. dll fouten?
zodat mijn systeem helemaal vast komt te zitten! en een reboot nodig is en dan begint het weer van vooraf aan.

Iemand enig idee?
Ik zou denk ik kijken als ik het hele systeem formateer en dan alles opnieuw te installeren...

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Ik heb het zelfde ook gehad en toen lag het aan mijn harddisk.... die was gewoon verrot en ik zou de videokaar took maar ff checken omdat ik met daimond ook wel het een en ander problemen mee heb gehad..

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 21:01 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Keej, maar vergeet toch niet om ook je HD te testen, want als die rot is, dan kun je ook allerlei problemen krijgen (ahum, die heb je al...).
Maak bij die vriend, dan meteen een antivirus bootflop aan, zodat je ook de bootsector van je HD meescant.
OK HD is ook al getest.. scandisk met oppervlakte scan en POWERMAX .. geen fouten.

Hoe maak je zo'n virus bootflop ding?

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 20:55 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

Moet jij nodig zeggen je weet geen eens hoe je grammaticaal schrijft!!
Wat zijn we weeer aardig tegen elkaar!!!!!!
Help hem met z'n probleem of zeg gewoon niets.

Ik zet trouwens in op rot geheugen.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 02 december 2001 21:08 schreef Nightwish het volgende:
Hoe maak je zo'n virus bootflop ding?
In de meeste gevallen hebben virusscan programma's ala McAfee een optie om een scanflop aan te maken. Dit wordt meestal tijdens de installatie gevraagd en zal ongetwijfeld ook in het menu van het virusscanprogramma zitten.
Op zondag 02 december 2001 21:10 schreef roys het volgende:
Ik zet trouwens in op rot geheugen.
LOL
The odds are:
250:1 Bad memory
3000:1 HD crash
8000:1 Virus

Let the game begin!!!! B-)

Heal the internet ...

Verwijderd

HAHA Dit had ik dus ook met mijn classic Athlon 750, van fabriekswege (ja compaq) liep als een trein met explorer 5.0.
Na een update 5.5 kwamen de problemen de ene na de andere foutmelding in geheugensegment bla bla bla.
Nu staat 6.0 erop en ik nog maar 1 foutmelding gehad in drie maanden.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 21:24 schreef nutcase het volgende:
HAHA Dit had ik dus ook met mijn classic Athlon 750, van fabriekswege (ja compaq) liep als een trein met explorer 5.0.
Na een update 5.5 kwamen de problemen de ene na de andere foutmelding in geheugensegment bla bla bla.
Nu staat 6.0 erop en ik nog maar 1 foutmelding gehad in drie maanden.
Wie zegt dat hij explorer 5.5 ook heeft... Kbedoel ut kan ook nog iets anders zijn....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 21:28 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij explorer 5.5 ook heeft... Kbedoel ut kan ook nog iets anders zijn....
Idd.. remember.. het is al na een schone install dus met ie 5.0

Verwijderd

nightwish rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik verbaas me over het geduld dat sommige mensen hebben. Als iemand tegen mij gelijk gaat schreeuwen als hij niet tevreden is en niet het antwoord krijgt dat hij wil op een vage vraag waar niemand iets mee kan, voel ik me eigenlijk niet geroepen nog te reageren of verder te helpen... :)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05
Ha, ik draai nu ie6 op win xp en hij geeft nog steeds allemaal errors. t lig gewoon aan windows; mzzls ik ga naar linux!:r

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kan iemand dit op slot gooien :?

Er zijn regels voor topictitels toch, bah!

Dividend for Starters

Pagina: 1