Weet iemand hoe ik de ticker op http://212.204.241.85/cgi-bin/auto/newsticker.cgi?dittle kan integreren in mijn eigen pagina? Is daar HTML of Javascript code voor?
dmv een iframe bijvoorbeeld.. of een div/layer (met src)..
en anders kun je ook altijd nog een gewoon framegebruiken ..
en anders kun je ook altijd nog een gewoon framegebruiken ..
ja en die vind je als je in je browser voor 'view source' kiest, of via je rechter-muisknop.
exact die code kun je gewoon kopieren en in een pagina plakken.
enkel als je wilt dat de content ook meeloopt met die vanuit het cgi-scriptje zou je met een ilayer (voor ns4x) en/of iframe (msie, mozilla, opera) moeten werken
exact die code kun je gewoon kopieren en in een pagina plakken.
enkel als je wilt dat de content ook meeloopt met die vanuit het cgi-scriptje zou je met een ilayer (voor ns4x) en/of iframe (msie, mozilla, opera) moeten werken
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
ik zou het met een iframe doen, want de pagina is te groot voor notepad (aka kladblok), als je geen zin hebt in geblaat dus met een iframe. Normaal doe je includen zo:
code:
1
| <script language=javascript src=pad-naar-het-script.js></script> |
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
<div ... src="..."> lijkt meOp maandag 03 december 2001 12:42 schreef cappie het volgende:
[..]
een div met als source een andere page? whoah.. hoe doe je dat?
geen idee of het werkt ..
Pagina: 1