Playstation 2 en Neo 2.2

Pagina: 1
Acties:

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:13
Aangezien ik met mijn psx vaak het probleem had dat er krassen op mijn cd's kwamen wil ik met me PS2 die ik eventueel wil kopen dit voorkomen door back up cd's te gebruiken.

Nu vroeg ik me af of die swap trick die je met de neo 2.2. chip set moet doen erg lastig is en hoe die nou precies werkt?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:34
Als je dat wilt, zou je ook een DVD-brander moeten hebben, want zijn flink wat PS2 spellen staan op DVD.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:13
ja dat weet ik alleen was benieuwt hoe het nou met die swap trick zat is dat 1 simpele handeling of is het een erg lastig verhaal?

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:46
Op zondag 02 december 2001 15:38 schreef Albinoraptor het volgende:
Als je dat wilt, zou je ook een DVD-brander moeten hebben, want zijn flink wat PS2 spellen staan op DVD.
Alleen 1 probleem, de meeste DVD's hebben 2 lagen, en thuisbakkers kunnen maar 1 laag bakken :(

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Op zondag 02 december 2001 16:30 schreef ProGo het volgende:

[..]

Alleen 1 probleem, de meeste DVD's hebben 2 lagen, en thuisbakkers kunnen maar 1 laag bakken :(
PS2 spellen zijn max 4,7 gb dus dat kan wel.

De swap trick van de neo2.2 is best verrot. Eerst action replay cd erin. W88. Dan met codes doen. Dan cd eruit dan back-up erin en dan hopen. (meestal lukt het 7/10x niet).

Wacht op de messiah (komt deze week naar nederland) en dan hoeft die swap trick niet. Alles direct boot en je kan ook import originals spelen.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Verwijderd

DVD branders zijn niet zo duur meer , en een HP DVD-R kost ook maar een goede 20fl hier in Belgie . www.wallabie.nl heeft DVD writers voor 1000fl gehad

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 16:14
valt wel mee hoor hoe moeilijk het is om spellen te spelen met een neo 2.2.
Mijn zoontje is nog geen 4 jaar en kan ook de spellen starten. (gaat niet altijd goed maar wel bijna altijd)
Je hoeft trouwens helemaal geen codes in te typen
Gewoon voor een neo 2.2 gaan (is lekker goedkoop)
Pagina: 1