[3D MAX 4] MAPS dir gedelete :(

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
OK.. Door TE snel muizen en klikken en KB-shortcuts gebruiken heb ik dus per ongeluk de complete MAPS directory van m'n 3D MAX4 dir verwijderd.. wil iemand die even zippen en opsturen?? ICQ: 4261559 of pieter@isvaag.nl... een URL is ook perfect :)

Sorry dat ik het op deze manier moet doen, maar ik heb heel het net afgestruind en kan nix vinden :(

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 16:17
Dan installeer je 3dsmax toch even opnieuw? Als ik het me niet vergis staan al je maps op de 2e cd.

Mijn Firewizzie

• Sn3akz
True.. MAAR! CD is op m'n ex-werk.. dus ik kan daar niet meer bij komen :(

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Maps staan gewoon op de eerste CD volgens mij... op de 2e CD staat alleen nog een extra TextureLib. Maar daar kan ik me in vergissen. Zippen en opsturen?? 108 meg..mwa...vindt mijn postbode en die van jou waarschijnlijk niet echt leuk :)

Gewoon ffies bellen met je ex-werk en heeeel lief aankijken ;)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Of je koopt de hele versie ff voor jezelf... :P
Is er verder niemand in de omgeving die nog een cd heeft liggen ofzo??

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 08:50

s3mt3x

I choose not to know...

Hmm, mijn maps dir is bijna 70 meg...Die ga ik toch echt niet zippen en mailen, sorry :)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 15:35 schreef Sn3akz het volgende:
True.. MAAR! CD is op m'n ex-werk.. dus ik kan daar niet meer bij komen :(
so ?!
ga die cd toch gewoon halen !!!!!
ik zou gaan hoor ! mijn cd = mijn cd

• Sn3akz
Niet mijn CD :) EDU license

Maar als ik online op ICQ ben en je heb ook kabel) en je heb een map van 70 MB izzie toch wel te Zippen en op te sturen? Afijn laat maar, ik ga wel rondvragen op andere forums.. Bedankt voor de replies.. ik kan wel txtures gaan downloaden van die texture site, maar het probleem is dat nu al m'n materials niet meer proper werken.. toch bedankt voor het zoek :)

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
WOW! Ik ben onder de indruk! Wat een prachtig verpakte warez-request, zeg, nou! En je wordt nog zo geholpen ook, echt mooi. Complimenten voor je slimme smoes.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 15:42 schreef Oogst het volgende:
WOW! Ik ben onder de indruk! Wat een prachtig verpakte warez-request, zeg, nou! En je wordt nog zo geholpen ook, echt mooi. Complimenten voor je slimme smoes.
Dat is dus echt KuT, je weet het namelijk niet. Is dit een warez request? zou heel goed kunnen, maar misschien is het ook wel echt iemand die een map heeft gewist en daarna opzoek is (trouwens wel super stom dan :?)

Zou heb trouwens best willen opsturen als mijn Inet connectie dat toe liet, we hebben niet allemaal (snelle)kabel internet aansluiting (Kanker 56k)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verkapte warez-request. Erg leuk gebracht, zeker ook een verkeerde rip zitten downen ;) Maar hoewel ik niet twijfel aan je goede bedoelingen.. dit soort dingen zijn niet gewenst op GoT. Al was het alleen in het kader 'zekere voor het onzekere'.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.