Bij de AH (Albert Heijn) lag gister Pro Rally 2001 voor 20 piek, ik meenemen want er stond op dattie onder 2000 liep. Ik thuis instaleren en opstarten (onder windowsXP), toen liep het raar: het spel start en ik krijg geen filmpje, alleen in 640x480 het venster van Pro Rally 2001, na 4 á 5 min krijg ik de filmpjes. Toen starte het spel: ik begon met een track en gaf gas...nu blijkt dat hij heel raar reageerd op de toetsen, hij reageerd eigenlijk pas na 2 sec. DUs als ik naar rechts druk doet hij die move pas na 2 sec.
Ik denk ik reboot ff, nu krijg ik het hele spel niet meer aan de praat. Dus ik de game eens onder windows 2000 proberen: nu krijg het spel ook niet eens aan de gang. Zijn er onder jullie ook peeps met dezelfde ervaring??? Of weten mensen een oplossing?? Dit zou erg fijn zijn!
ALvast bedankt,
Frankendork
Ik denk ik reboot ff, nu krijg ik het hele spel niet meer aan de praat. Dus ik de game eens onder windows 2000 proberen: nu krijg het spel ook niet eens aan de gang. Zijn er onder jullie ook peeps met dezelfde ervaring??? Of weten mensen een oplossing?? Dit zou erg fijn zijn!
ALvast bedankt,
Frankendork