ik krijg maar 1/4 deel van mijn beeld te zien als ik halflife speel en krijg het beeld ook niet goed
in het menu is het wel gewoon full screen
kan iemand mij helpen?
kan iemand mij helpen?
En zorg dat je, als je xp of win2k draait, je de refreshrate goed hebt staan. Dat maakt ik ook, daardoor gaat je beeld ook tever naar rechts...Op zondag 02 december 2001 15:14 schreef WuKen het volgende:
ik krijg maar 1/4 deel van mijn beeld te zien als ik halflife speel en krijg het beeld ook niet goed
kan iemand mij helpen?
En doe dit met powerstrip of register aanpassen, windows zet altijd de refreshrate terug op 60Hz als je alleen je beeldscherminstellingen aanpast. Met powerstrip kan je, als je refresh eindelijk goed staat, op het "slot" icoontje duwen (bij pstrips beeldscherminstellingen). Als windows de refresh dan weer eens op 60hz zet dan zet powerstrip het gewoon lekker terugOp zondag 02 december 2001 15:50 schreef The Fox het volgende:
[..]
En zorg dat je, als je xp of win2k draait, je de refreshrate goed hebt staan. Dat maakt ik ook, daardoor gaat je beeld ook tever naar rechts...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq