Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ohw damn.. ik weet niet of ik het voor die tijd voor mekaar krijg...
ik moet alle poorten nog eens weten..
Insbruck? ILS? Bergen? Hoogte? aanvliegen? Crashen?
ik moet alle poorten nog eens weten..
Insbruck? ILS? Bergen? Hoogte? aanvliegen? Crashen?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Innsbruck: veel bergen, tussen de bergen aanvliegen zonder te crashen. Is geen ILS landing aangezien de heading van de runway 260 deg. is en de ILS-localizer 256 deg. Ik heb een vluchtplan klaar take off EHAM 24, landing LOWI 26.
Insbruck ligt op 1899 ft. ILS-26: 111.10 256 deg.
IK heb een vliegplan klaar die je netjes voor de landingsbaan brengt geen ILS landing dus, alleen snelheid verminderen en dalen moet je zelf doen maar je kan wel de ILS signalen volgen zodat je op de juiste hoogte komt aanvliegen.
Insbruck ligt op 1899 ft. ILS-26: 111.10 256 deg.
IK heb een vliegplan klaar die je netjes voor de landingsbaan brengt geen ILS landing dus, alleen snelheid verminderen en dalen moet je zelf doen maar je kan wel de ILS signalen volgen zodat je op de juiste hoogte komt aanvliegen.
Kunnen we deze vlucht heel ff uitstellen? ik ben nog bezig met de port routing.. Of zijn er al te veel mensen in het spel?
Is die vlucht niet een beeeeetje lang? Deze vlucht is ook nog steeds niet uitgevoerd:Op zondag 02 december 2001 15:24 schreef rdluca het volgende:
EHAM-LOWI oftewel Schiphol naar Innsbruck. Mooie landing tussen de bergen en de dennebomen.
[topic=330634/1/50]
Anyway, ik wil best ff meedoen. Maar: ik moet om 16.30 weg én waarschijnlijk heb ik nog steeds multiplayer troubles. Ik kom wel ff kijken om 16:00 uur.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Pak anders EHAM - EGGL ofzo.. Of EDDF
Ik had wel mee willen doen maar ik zit nu niet thuis 
misschien vanavond weer en vluchtje
misschien vanavond weer en vluchtje
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Is de game al aangemaakt?
nou, dat MP werkt dus nog steeds niet bij mij. Ik vermoed dat een ooit geinstalleerde Zonealarm de boosdoener is. Hoe vervang je je complete TCP/IP stack onder XP?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
okeej mensen kom allemaal maar nu naar m'n server
praten we daar verder 
213.84.188.26
213.84.188.26
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Pagina: 1