Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Er zitten geen zandkorrels in ofzo?? want die zijn niet best voor je cd's
Verwijderd
• Geen CD's er meer in doen
• DVD-spelertje omruilen
• Gend terugvragen voor beschadigde CD's
• DVD-spelertje omruilen
• Gend terugvragen voor beschadigde CD's
Kan het ook misschien met behulp van een stelschroef ofzo?
Verwijderd
Dat is ernstige shit man, heb dezelfde dvdspeler nooit probs gehad. Als ik jou was zou ik maar eventjes terug gaan naar de winkel
Ik heb er nooit shit mee gehad. Net effe de utility van de site gehaald om de rotatiespeed te modden maar dat help niet.
Ook nieuwe firmware: helpt ook al niet. SHIT, moet ik weer in de RMA van Giston
Ook nieuwe firmware: helpt ook al niet. SHIT, moet ik weer in de RMA van Giston
HHAhaha...ja dan moet je maar ergens anders kopen..die het gelijk goed kan omruilen
Verwijderd
Wat is er mis met GistronOp zondag 02 december 2001 22:53 schreef wimmetje het volgende:
HHAhaha...ja dan moet je maar ergens anders kopen..die het gelijk goed kan omruilen
Anyway, ruilen die handel, als ie echt doet wat je zegt dan zien ze dat daar op de RMA ook wel. En anders zeg je dat je hem wilt ruilen tegen een ander merk ofzo (daar doen ze normaal niet moeilijk over)
Gistron :
1 ) Die Pioneer is niet op voorraad.
2 ) Gistron wil nog wel eens zichzelf vergissen, met het opsturen van dingetjes, als ze iets sturen..
3 ) Kan erg lang duren
1 ) Die Pioneer is niet op voorraad.
2 ) Gistron wil nog wel eens zichzelf vergissen, met het opsturen van dingetjes, als ze iets sturen..
3 ) Kan erg lang duren
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
1) Zeer goedkoopOp zondag 02 december 2001 23:03 schreef Wierdo_NL het volgende:
Gistron :
1 ) Die Pioneer is niet op voorraad. -> jammer niks aan te doen
2 ) Gistron wil nog wel eens zichzelf vergissen, met het opsturen van dingetjes, als ze iets sturen.. -> true 2 keer gehad
3 ) Kan erg lang duren -> true
2) Goed met garantie
3) Doen niet vaak Moeilijk
4) Telefoneren wel een probleem
Maarja, blijft goedkoop, en daar gaat het meestal toch wel omOp zondag 02 december 2001 23:14 schreef funksngrooves het volgende:
[..]
1) Zeer goedkoop Das zekers
2) Goed met garantie Nouja, een 7200rpm schijf kapot, krijg een 5400rpm (80 gulden goedkoper) terug![]()
3) Doen niet vaak Moeilijk Maand wachten, en net pas weer een 5400rpm schijf terug, had weer gevraagd, telefoon en email om een 7200rpm wat het orgineel was
4) Telefoneren wel een probleem Jammergenoeg wel
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
kheb de laatste tijd meer shit over gistron gezien. Gaan ze failliet ofzo. Mijn mobo wat ik een maand geleden teruggestuurd heb heb ik nog geen reactie op.
Maar de vraag over een steolschroef oid. Kan dat?
Maar de vraag over een steolschroef oid. Kan dat?
shit, als ik er nu een CD indoe gaat ie zelfs kraken en heel hard ratelen. Ik ga m'n bonnetjes nog maar eens zoeken.
Pagina: 1