Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Gister avond stond ik een uur te wachten op een bus die maar niet kwam, dus dacht nou dan bel ik wel ff naar huis. Krijg ik te horen: 'U heeft onvoldoende beltegoed, u kunt niet bellen en gebeld worden'. Nu vraag ik me ten eerste af waar dat op slaat en ten 2e als ik via 888 beltegoed opvraag heb ik 7,83. Wat klopt hier niet?

Dan over opwaarderen? Hoe moet dat? Het kan via een belkaart of girofoon. Ik heb wel giroTEL, kan het daar ook mee?

Sorry, maar ik ben niet zo slim wat telefoons betreft, ik heb dat ding om te bellen (je kunt 'r van alles mee behalve bellen) :).

Verwijderd

Gebeurt vaker dit soort 'gezeik' met telefoons. Om te beginnen zou ik contact opnemen met Telfort of ze een pissige brief schrijven.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 15:05 schreef Neobazz het volgende:
Gebeurt vaker dit soort 'gezeik' met telefoons. Om te beginnen zou ik contact opnemen met Telfort of ze een pissige brief schrijven.
of een mailtje sturen kan natuurlijk ook :+

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op zondag 02 december 2001 15:05 schreef Neobazz het volgende:
Of gewoon netjes blijven, moet je eens kijken wat je dan voor elkaar krijgt :)

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 12:30

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Gewoon even bellen naar de klantenservice tijdens werktijden dan kunnen ze vast wel zien wat er aan de hand is. Ergens wordt de boodschap "U heeft onvoldoene beltegoed....." getriggered terwijl je voldoende beltegoed hebt...

Heb je al geprobeerd te wachten en dan kijken wat er gebeurd? Ik heb wel eens gehoord dat je dan toch gewoon kon bellen, zolang je beltegoed toereikend was...

Antenne en masten malloot

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:46
met *100# kan je veel makkelijk je beltegoed opvragen. :)

En er schijnt dus iets te zijn waarmee je vanaf je foon geld van je rekening af kan laten schrijven wat dan beltegoed wordt.

hoe het precies zit weet ik niet, ff met telfort bellen daarover.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44

ThaHandy

Discovery Channel

Op zondag 02 december 2001 15:03 schreef [nielsonline] het volgende:
Hoi

Dan over opwaarderen? Hoe moet dat? Het kan via een belkaart of girofoon. Ik heb wel giroTEL, kan het daar ook mee?
ik heb KPN en ik opwardeer mijne altyd met de Rabofoon :+ ownzz
en et mooiste is dat KPN babo/giro/mastercard ondersteund
en dat heeft libertel/ben/telfort nie allemal d8 ik >:)

als et kan moet je ff bij je bank een ff aanmelen dat de de rabo- /girofoon wilt gebruiken

• P.B.
  • Niet online
Neem dan ook abbonnement :)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 19:42 schreef Tampie2000 het volgende:

En er schijnt dus iets te zijn waarmee je vanaf je foon geld van je rekening af kan laten schrijven wat dan beltegoed wordt.

hoe het precies zit weet ik niet, ff met telfort bellen daarover.
ja, als je zo'n postbank ding hebt idd, dan kan dat, 3 vrienden van me hebben die blauwe m35 (ik heb een c35i :Y), en die kunnen het idd zo opwaarderen

• ThaHandy
  • Laatst online: 16:44

ThaHandy

Discovery Channel

Op zondag 02 december 2001 19:42 schreef Tampie2000 het volgende:
*101# @ KPN

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reacties, ga het allemaal ff zien te regelen.

Enneh, ik had 'm gekregen die phone dus ja dan kan ik geen abbo meer nemen he :)
Pagina: 1