help een radeloos iemand met zijn TVOUT probleem..

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28
Ik heb een TNT2 M64 met TVOUT. Ik moet de composite uitgang gebruiken. Ik heb de FAQ en alles opgevolgt, maar ik krijg een heel slecht beeld. namelijk:

-- Ik zie een soort van zwarte balk in het midden van boven naar bededen
-- Het beeld is HEEEL erg sneeuwerig enzo. Onleesbaar, het trilt wat, is soms zwart wit, dan weer een beetje kleurig enzo.

Het ding staat op 50 Hz PAL, dus je zou zeggen dat het goed staat. Ik gebruik TV Tool

Catch a smile out there!

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:00

Xanax959

relax...

Ik ben er zelf ook mee aan het klooien. Bij mij werd het beeld stukken beter toen ik de kabel (de coax kabel) eruit gooide. Beeld trilde ineens niet meer. (helaas bij mij nog steeds zwart wit :( ) Bij mij is de svhs kabel aangesloten via een verloopstekkertje op de scart aansluiting van de tv.
Succes!

edit:
Oh shit, ik lees niet goed, bij mij werkt de composite aansluiting helemáál niet.....

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Ha dat zwart wit probleem had ik ook.
Moet je oplossen door in TVTool op de Adjust tab Connection in plaats van Automatic op VHS te zetten. Ook al stond er toen ik 'm op Automatic al staan reeds Detected: VHS hielp dit toch bij mij. Ineens kleur >:)

Verwijderd

Ha nu lees ik ook net pas dat van die composit out.
Waarom moet je composit gebruiken? Je kunt toch een verloop snoertje maken vanaf de SVHS uitgang?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op zondag 02 december 2001 17:38 schreef Roberto het volgende:
Ha nu lees ik ook net pas dat van die composit out.
Waarom moet je composit gebruiken? Je kunt toch een verloop snoertje maken vanaf de SVHS uitgang?
SVHS = SUPER Video Hifi System
Composite = Vide Hifi Systen
SVHS gebruikt andere manier dan composite.