iemand hier met Wanadoo Premium??

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Zijn hier nog gebruikers van het Cable Wanadoo Premium abonnement? Aangezien mijn Cable Wanadoo Basic abonnement zo traag is als dikke stront tegen een helling, was ik benieuwd naar de meningen van users van het Premium abonnement.

Ik ga het trouwens niet nemen hoor, want hoogstwaarschijnlijk krijg ik hier in februari EINDELIJK ADSL, maar ik ben gewoon ff benieuwd of het nou echt zo snel is als ze bij Wanadoo zeggen...

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Ik heb hier wanadoo broadband premium.
En de gemiddelde download snelheid is 40 tot 45 KB/s.
Als je download asselerator gebruikt kan het zelfs naar 100 KB/s gaan.
En vriend van me heeft adsl MXstream maar deze is echt niet sneller dan de mijn cabel.
Dit alles hangt wel van de drukte op het net af, en of je bij een snelle server download.

Verwijderd

Hier in Rijswijk met premium altijd tussen de 60 en 10 kbs.
Geen problemen en heel erg gelukkig mee.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:27
mn vriendin heeft premium (omgeving Naarden-Bussum) en moet zeggen dat het best snel loopt.. downloads toch wel vaak tussen 40 en 60 kbs en met Download Accelerator loopt ie tot 100/150.. lekker dus.. online gamen lukt ook goed..

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Hier in Zeist ook geen klachten. Downloaden gaat hier met 60-70 KB/s, soms zelfs sneller. Ligt er tot nog toe ook zelden uit.

Edit
Ook hier WBB Premium, trouwens.
/Edit

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 00:00 schreef Heaven het volgende:
Hier in Rijswijk met premium altijd tussen de 60 en 10 kbs.
Geen problemen en heel erg gelukkig mee.
10 kbs moet dus 100 kbs zijn... ;)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 03 december 2001 00:12 schreef Heaven het volgende:

[..]

10 kbs moet dus 100 kbs zijn... ;)
kilobits per seconde :?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Denman
Hmmm, als ik dit zo lees dan moet het wel goed zijn. Ik wil me ook wel aanmelden totdat ik hier ADSL krijg, maar er is 1 probleempje: De postcodecheck zegt dat ik het niet kan krijgen.

Ik heb hier al wel Cable Wanadoo Basic, dan moet het toch kunnen of niet??

Join het GoT Pulse-Team!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 03 december 2001 01:24 schreef DenMan het volgende:
Hmmm, als ik dit zo lees dan moet het wel goed zijn. Ik wil me ook wel aanmelden totdat ik hier ADSL krijg, maar er is 1 probleempje: De postcodecheck zegt dat ik het niet kan krijgen.

Ik heb hier al wel Cable Wanadoo Basic, dan moet het toch kunnen of niet??
nee, dat zegt niks. Wanadoo Cable Broadband (Com21) gebruikt een *compleet* andere techniek dan Basic (Demos).

• Denman
Hmmm, slordig dat ze dan bij de helpdesk zeggen dat het wel *altijd* kan.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 19:16 schreef melanieromy het volgende:
Ik heb hier wanadoo broadband premium.
En de gemiddelde download snelheid is 40 tot 45 KB/s.
Als je download asselerator gebruikt kan het zelfs naar 100 KB/s gaan.
En vriend van me heeft adsl MXstream maar deze is echt niet sneller dan de mijn cabel.
Dit alles hangt wel van de drukte op het net af, en of je bij een snelle server download.
Ik zit overrigens in BEVERWIJK.

en wanadoo cable ( het oude systeem ) is echt heel anders dan Broadband cable.
Daar zullen ze zo ver ik heb begrepen eerst een nieuw kabelnetwerk voor moeten aan leggen.
Die niet van huis op huis is aangesloten maar naar een centraal punt (de hoofd verdeelkast) gaat.
Daardoor blijft je snelheid ook constand, ongeacht of de halve straat zit te internetten.
Bij het oude systeem kon je dan wel stoppen als je al contact maken kon.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38
Op maandag 03 december 2001 18:26 schreef melanieromy het volgende:

[..]

Ik zit overrigens in BEVERWIJK.

en wanadoo cable ( het oude systeem ) is echt heel anders dan Broadband cable.
Daar zullen ze zo ver ik heb begrepen eerst een nieuw kabelnetwerk voor moeten aan leggen.
Die niet van huis op huis is aangesloten maar naar een centraal punt (de hoofd verdeelkast) gaat.
Daardoor blijft je snelheid ook constand, ongeacht of de halve straat zit te internetten.

Bij het oude systeem kon je dan wel stoppen als je al contact maken kon.
ik denk dat jij in de war bent met ADSL

kabel is ALTIJD geshared ! je zit NOOIT direct op de comcontroller !

hoe zouden ze dat moeten doen dan volgens jou? Vanaf elk huis dat ze aansluiten een kabel leggen, dus de straat openbreken ?!

nej, het gaat gewoon via de tv kabel, lang ALLE andere huizen in de wijk, en je bent alsnog je snelheid kwijt als iedereen gaat downloaden.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 03 december 2001 18:37 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

hoe zouden ze dat moeten doen dan volgens jou? Vanaf elk huis dat ze aansluiten een kabel leggen, dus de straat openbreken ?!

nej, het gaat gewoon via de tv kabel, lang ALLE andere huizen in de wijk, en je bent alsnog je snelheid kwijt als iedereen gaat downloaden.
Weet jij wel hoe een tv-kabelnetwerk in elkaar zit??

Het is echt niet zo dat er één kabel door de straat loopt waarvan alle huizen aftappen hoor.

In elke wijk staat namelijk een wijkast en daarvandaan gaat voor elk huis een aparte kabel naar het huis toe.
In het wijkkastje kunnen ze ook iemand bijv. afsluiten of aansluiten voor internet door een speciaal onderbandfilter (filter voor de frequenties waarop de internetsignalen zitten) te verwijderen of toe te voegen.

Bij Com21 ben je dus NIET je snelheid kwijt, al zit de hele straat op internet! De bottlenek zit dan ook pas bij de comcontroller, zolang die voldoende bandbreedte krijgt is er niets aan de hand.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
maar concluderend, wanadoo premium roelt over adsl basic van mxstream, kijk op speedtest.nl en judge voor yourzelf

ik heb geen spijt van dat ik premium heb genomen

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:27 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Weet jij wel hoe een tv-kabelnetwerk in elkaar zit??

Het is echt niet zo dat er één kabel door de straat loopt waarvan alle huizen aftappen hoor.

In elke wijk staat namelijk een wijkast en daarvandaan gaat voor elk huis een aparte kabel naar het huis toe.
In het wijkkastje kunnen ze ook iemand bijv. afsluiten of aansluiten voor internet door een speciaal onderbandfilter (filter voor de frequenties waarop de internetsignalen zitten) te verwijderen of toe te voegen.

Bij Com21 ben je dus NIET je snelheid kwijt, al zit de hele straat op internet! De bottlenek zit dan ook pas bij de comcontroller, zolang die voldoende bandbreedte krijgt is er niets aan de hand.
Dat heb je goed uitgelegd Tourniquet.
Mijn uitleg wordt blijkbaar niet goed begrepen.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 18:37 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Sorry maar je moet echt wel beter je huiswerk doen.
Als broadband net zo als het oude systeem was dan zou toch heel Nederland al op een Broadband aansluiting kunnen.
Bij mij hebben ze echt wel weer eens de hele straat (stoep)
opengebroken voor een nieuw kabel net werk.
Dus het oude vervangen door een nieuwe.

• Denman
Op maandag 03 december 2001 22:36 schreef melanieromy het volgende:

[..]

Sorry maar je moet echt wel beter je huiswerk doen.
Als broadband net zo als het oude systeem was dan zou toch heel Nederland al op een Broadband aansluiting kunnen.
Bij mij hebben ze echt wel weer eens de hele straat (stoep)
opengebroken voor een nieuw kabel net werk.
Dus het oude vervangen door een nieuwe.
Hmmmz... maar ik kan het nu dus niet krijgen. De kans is neem ik aan ook klein dat ze het hier eventueel gaan aanleggen of niet? Of moet ik dat speciaal gaan aanvragen?

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1