ik zit dus ook in het bewuste team voor de voortzetting van got, op technisch gebied.
Ik kan niet teveel zeggen, want we weten ondertussen wel hoe zaken in no-time uit hun verband worden gerukt op got

dus ik zal even globaal uitleggen wat er aan de hand is. Het meeste is niet zo heel specifiek, dus mensen met projectervaring kunnen dit wel overslaan
Dat er problemen met android zijn geweest is ondertussen een publiek geheim - nal. hiervan zijn er in de crew discussies geweest over wat er voor alternatieven zijn: zelf schrijven, door gotters laten maken, kopen, ander forum verbouwen etc., etc., etc.
Op dit moment zijn we bezig alle aspecten te bekijken. Niet alleen qua forum, maar ook de hardware, database, software, platform etc. etc. Oftewel: bepaling van de bottlenecks, analyze van de afgelopen tijd en adh daarvan een prognose maken wat de beste, en meest haalbare oplossing voor is - de hele zwik.
Dit kost tijd. Niet alleen omdat we zelf veel tijd moeten investeren, maar ook omdat er factoren zijn waar we op moeten wachten.
Een voorbeeld (strikt hypothetisch): stel dat we OS 'huppelflup' willen gaan gebruiken, maar daar moeten we eerst van weten hoe-en-wat, dan heeft het weinig zin verder te speculeren over verdere stappen (database, software, ...) totdat zeker is dat we voor het platform gaan kiezen.
Uiteraard kijk je eerst of OS huppelflup (de deluxe versie, uiteraard: met extra HanseFlaps v2.1) uberhaupt wel globaal geschikt is
Geloof me, er wordt serieus gewerkt aan een totale oplossing. Dit is voor jullie niet zichtbaar, behalve de ideeën dat de huidige source volledig stilstaat schijnbaar, omdat er geen updates worden uitgevoerd.
Zodra er een oplossing is, zijn jullie de eerste die het weten
even over dit project op zich: ik geef het een slagingspercentage van 0.0018% ± 0.0002...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.