FIFA 2002 Besturing probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een paar problemen met de besturen in de game FIFA 2002. Ik zie de tegenstander (PC) breedtepasses geven die ikzelf in het veld (in het echt dan) nog niet eens kan geven, maar met m'n eigen team (op de PC dan) lukt het mij niet. Wie kan mij helpen ? Ik vind 2002 wel wat realistiser dan 2001, en dat is een groot voordeel bijv. dat niet alle passjes in de voeten van een medespeler komen maar dat je echt moet richten en als je een bal in de loop meekrijgt, dat je dan niet eerst aan moet nemen maar dat je meteen door kunt lopen. Maar wie kan mij dan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

ach daar kan ik me niet eens meer aan storen.
het is gewoon lastig om dat soort passes te geven.
je moet gewoon lang oefenen en dan lukt het afentoe.

waar ik me meer aan stoor is dat als de tegenstander een dieptepass over jou verdedigers heen geeft, jou verdedigers vaak niet eens meelopen waardoor je een grote loopachterstand krijgt of dat je aanvallers/verdedigers niet eens springen als ze een kopbal krijgen (vooral in aanvallend opzicht)
dat soort dingen zijn flink irritant (vindt ik)

maar die passes zijn wel mogelijk maar heel moeilijk. vaak vooral omdat jij niet het overzicht over het hele veld hebt en de computer wel.
maar het is mij een paar x gelukt.

eerst Q gebruiken om je aanvaller te laten lopen en daarna een pass geven die precies hard genoeg is. moeilijk maar wel mogelijk

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee