Toon posts:

v550 kaart en XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
k heb een diamond viper v550 riva tnt 1 kaart. alleen zoals iedereen weet is er geen opengl support in winxp alle drivers voor v550 zegt ie ''deze setup is niet geldig voor win xp maar voor ander besturings systeem'' weet iemand waar je opengl drivers of viper v550 drivers kan downen. Als ik de opengl drivers van Nvidia erin zet dan begint m'n cs heeel slecht te lopen en krijg ik een soort diashow :'( maar ja plz help me alvast bedankt

Norretix

Verwijderd

sorry hoor ,maar dan moet je de videokaart toch echt eens vervangen.

Verwijderd

lijkt me ook
wat kost een simpel videokaartje tegenwoordig nog????

Verwijderd

Wat een antwoorden zeg , post dan niks! Ik heb zelf ook dit probleem , bij mij is het dan wel een derde pc maar toch!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Misschien hier?

Gevonden via www.hastec.nl (=importeur)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

www.nvidia.com en dan de nieuwste detonators installen!

Verwijderd

Inderdaad -> niks mis met de Viper 550. Heb ik ook al drie jaar ;)

Gewoon Detonator 23.10 installeren, werkt prima in XP en OpenGL werkt dan ook perfect. Staat op de meuktracker: http://www.tweakers.net/meuktracker/1288

Verwijderd

Topicstarter
kijk k krijg een nieuwe pc binnen een maand en dat wordt een top dingetje maar dit ding is al 3 jaar oud en k heb volgende week een lanparty, nu begon cs te kutten, zelfs met de nieuwste detonator drivers maar k denk dat k via die ene site de xp drivers down en dan hoop dat ie 't doet anders ff een geforce ff lenen van iemand en wat geheugen erbij proppen en 't ding doet 't wel...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:22
Op zondag 02 december 2001 14:26 schreef La_Gomera het volgende:
lijkt me ook
wat kost een simpel videokaartje tegenwoordig nog????
Op zondag 02 december 2001 14:24 schreef pentium het volgende:
sorry hoor ,maar dan moet je de videokaart toch echt eens vervangen.
Hmm, en een beetje moeite doen om een "ouwe" videokaart aan de praat te krijgen is lang niet zo boeiend als nog maar weer wat geld over de balk te smijten voor de nieuwste GeForce? Hou toch op man. D'r is trouwens niks mis met een Riva TNT 1, ik heb er ook nog een in me P3-450 zitten, heeft ook weinig zin om daar een betere videokaart in te proppen, dus hou je ff gedeisd voordat je ergens zo goed antwoord op weet.

Verwijderd

Topicstarter
danke, maar k krijg toch een nieuwe, maar inderdaad alles loopt nog goed op een riva tnt.. nou ja bijna alles...;)
Pagina: 1