[topic=327241/1/25]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Op zondag 02 december 2001 14:11 schreef Ronnie2000 het volgende:
hoe kan ik iets uit de tabellen halen
www.php.net
www.mysql.com
succes
Je kunt gegevens uit een database halen door middel van een zoekopdracht. Deze opdracht is bij veel database-systemen een stukje code in de taal SQL.
Door middel van SQL queries kan je dus gegevens uit MySQL halen. Als je helemaal geen ervaring hebt met SQL kan je het beste eerst eens een beginners-handleiding van SQL raadplegen.
De tutorial van MySQL behandelt dan iets te veel de toepassing van SQL in MySQL en alle problemen en uitzonderingen die daarbij voorkomen.
Door middel van SQL queries kan je dus gegevens uit MySQL halen. Als je helemaal geen ervaring hebt met SQL kan je het beste eerst eens een beginners-handleiding van SQL raadplegen.
De tutorial van MySQL behandelt dan iets te veel de toepassing van SQL in MySQL en alle problemen en uitzonderingen die daarbij voorkomen.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Ik denk dat je eerst maar wat tijd moet besteden aan het lezen en uitproberen van verschillende tutorials.
Met een dit soort vragen ben je denk ik nog niet klaar om "gewoon maar" te gaan programmeren.
Met een dit soort vragen ben je denk ik nog niet klaar om "gewoon maar" te gaan programmeren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()