Toon posts:

Wel verbinding maar geen internet (W98).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel verbinding maar geen internet (W98).

De externe toegang via de analoge modem krijgt gewoon verbinding met mijn internet provider. Met I.explorer 5 en andere prgramma's kan ik niet het internet op.
Bij mijn internet verbinding zie ik wel bytes up gaan om een pagina aan te vragen, maar downstream krijg ik niet??

Het is wel zo dat het probleem ontstaat wanneer ik internet probeer te delen met mijn laptop of mijn externe adapter verwijder en opnieuw installeer.
Het vreemde is dat ik op mijn laptop kan internetten en op mijn pc niet met dezelfde instellingen (zowel voor provider als externe toegang + dns) en externe modem. :X

Dit probleem heb ik eerder gehad, maar toen had ik en image van mijn hdd. Nu heb ik een verse install gedaan op mijn nieuwe kast, dus liever niet weer opnieuw alles installeren. |:(

Meerdere mensen hebben al op mijn pc een poging gewaagd. Wie heeft tips om het te verhelpen of waar ik het misschien in moet zoeken?!? :?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

houd [topic=338335] in de gaten.. bijna zelfde topic, hebben jullie niet toevallig dezelfde provider die op dit moment toevallig effe plat ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee,

De provider (HCC) doet het wel op mijn laptop.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. Firewall gedeinstalleerd en Blackice firewall geinstalleerd. Doet het prima. >:)