kan je net als bij Quake3 bv in het spel je eigemuziek zetten zodat je dat dan onder het spelen kan luisteren ??
of moet ik ze dan converteren ofzo...
of moet ik ze dan converteren ofzo...
Misschien een kutte geluidskaart? Had ik ook die kan maar 1 ding te gelijk afspelen, winamp en UT'en (tegelijk dan hé) was er dus niet bijOp zondag 02 december 2001 14:32 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
wat een bullshit, waarom draai je niet gewoon winamp. de rest is allemaal zo omslachtig
Ik had een SB64 on-board.Op zondag 02 december 2001 15:16 schreef dev.null het volgende:
ehm is een sb128 kut ??
volgens mij ligt het gewoon aan win98se
marre bedankt ik converteer me mp3's wel toch hdspace zat
Windows 98 (gewone editieOp zondag 02 december 2001 15:25 schreef dev.null het volgende:
hmmzzz wat jij dus zei werkt niet bij mij
marre welke windows draaide jij dan ??
Verwijderd
If it ain't broken it doesn't have enough features
Full duplex: Opnemen en afspelen tegelijkOp zondag 02 december 2001 15:36 schreef Apache het volgende:
sb 128 is full duplex
W'rom zou het in theorie moeten werken dan?Op zondag 02 december 2001 15:55 schreef dev.null het volgende:
...
mar in theorie zou het wel moeten werken.
En die hebben ook Win98SE ?Op zondag 02 december 2001 16:37 schreef dev.null het volgende:
omdat het bij andere mensen wel werkt met dezelfde kaart
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq